Gjest *Perser* Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei Håper at du kan hjelpe meg for nå er jeg helt parnoid! Jeg måtte gjenopprette datamaskinen min, og i den gjennomrettningcden så ligger det norton antivirus 2000, men så har jeg en norton 2002 versjon som jeg vil heller ha! jeg prøvde å innstallere den men først må jeg avinnstallere den gammle versjonen, men så får jeg ikke slettet gammle versjonen for det er noe feil med den. så nå får jeg ikke innstalert den nye versjonen og sitter her med en gammel versjon som ikke virker og ikke får jeg slettet den heller! Hva gjør jeg nå da? Vær så snill og hjelpe meg.... nå har jeg jo ikke en ensete antivirus program, ikke får jeg innstalert noe heller! tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 klarte å finne ut av det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva gjorde du da,fortell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå