Gå til innhold

samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor var det eneste utvei? Hvorfor valgte du det eller x-n valgte det?

dømmer ingen,full forståelse og håper jo det aldri skjer meg. Bare lurer på hva som ligger bak et så drastisk valg, spesielt nå som det er jul...

Anonymkode: b52e8...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ikke hadde tenkt til å kaste bort resten av livet mitt på en mann jeg ikke hadde følelser for..

Anonymkode: 62c14...3a5

Skrevet

hvorfor var det eneste utvei? Hvorfor valgte du det eller x-n valgte det?

dømmer ingen,full forståelse og håper jo det aldri skjer meg. Bare lurer på hva som ligger bak et så drastisk valg, spesielt nå som det er jul...

Anonymkode: b52e8...fb0

Kan jo hende at de var lei av jul med dårlig stemning år etter år? Har den tanken slått deg?

Jeg er lykkelig gift selv og har ingen planer om noe annet, men jo, jeg synes spørsmålet virker litt dømmende, særlig når det knyttes sentimentalt opp mot julen. Mine foreldre skilte seg, og takk Gud for det. Virkelig. Vi hadde pyton juler, vi, da pappa alltid satt i en stol og drakk øl og var var sur, mens mamma fløy rundt og kjeftet og smalt og var sint hele tiden ;) 

Julefeiringen etterpå, hver for seg, var faktisk mye hyggeligere- og hvordan stemningen er hjemme resten av året er dessuten viktigst.

Anonymkode: f08cb...c1b

Skrevet

Fordi jeg etter å ha prøvd i 10 år fortsatt ikke fikk forståelse fra min (x)mann på det jeg stadig tok opp. Hans verden var svart/hvit og det var ingen mulighet for endringer. Han kjeftet konstant på vår felles sønn, var sur for at jeg jobbet, hjalp aldri til hjemme osv.. 

Anonymkode: 596ea...570

Skrevet

Pga utroskap og psykisk vold. 

Og fordi han lovet bot og bedring, men det skjedde aldri noe.

Anonymkode: 69978...1d3

Skrevet

Vi var glad i hverandre, hadde et fint liv og hadde det veldig gøy sammen, men vi var på helt forskjellige steder i livet. Vi kunne sikkert vært sammen i mange år til og vært lykkelig, men vi kunne ikke blitt gammel sammen. Vi tok avgjørelsen i felleskap, og jeg brukte noen år på å komme helt over han. Men det var helt rett avgjørelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...