Gå til innhold

BILLIGE sokker og boksere til herrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler klær ekstremt sjeldent og er dermed ikke oppdatert på diverse tilbud eller i det hele tatt hvor klær er billigst

Jeg skal ut å kjøpe sokker og boksershorts til min samboer etterpå og lurer på hvor det kan handles billigst mulig. Har dårlig råd så å betale 300 kr for en bokser blir helt uaktuelt 

Anonymkode: 25ac5...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På H&M skal de ha rimelige 3- eller 5-pk boxere, husker ikke pris. På Cubus kan du få 3 boxere for 199kr. 

Skrevet

Flott, HM har jeg i nærheten her så da kan jeg svippe innom der så fort jeg får tid :)

Skrevet

Cubus hadde 3 for 2 på sokker på herreavdelingen igår :) 

Skrevet

Har hørt noen kompiser sier de handler boksere, sokker og t-skjorter på sparkjøp, men aner ikke hvordan kvaliteten er...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Cubus hadde 3 for 2 på sokker på herreavdelingen igår :) 

Hva skal man med tre sokker?

Skrevet

Dressmann har tilbud denne uka. 99 kroner for boksere :)

Sokker har jeg kjøpt til han i fleng på eBay. Betaler sånn 15 kroner for 10 par, eller noe. Men er det julegave, så er du litt sent ute for det ;)

Skrevet

Fikk tips fra en kompis om at det var tilbud på Jula, og siden jeg dermed slapp å måtte nærme meg sentrum nå i disse førjulsdagene så valgte jeg å dra til Jula som ligger utenfor byen :P

Var vel 130 kr for en pakke med 3 boksershorts og 99 kr for en 6-pakk med sokker

• 2 år senere...
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor dårlig råd du har men billige sokker kan være forferdelige å ha på, jeg kjøper svarte nike sokker til jobb og hvite hjemme, koster 99 for tre par, de holder en evighet og forblir myke og gode lenge. Og de har ordentlig søm over tærne, ikke en stor klump slik billigsokker ofte har. 

Anonymkode: a328e...898

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Perelandra, mod. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...