Sheherasade Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Har gått og håpet en stund, men sikker kan man jo aldri være. Så, mens vi snakket om hvor mye vi elsker hverandre, så gikk han plutselig og hentet noe, og gikk ned på et kne. Og dro frem denne: http://www.tesori.no/diamantringer/enstensringer-sidediamanter/sogno-diamantring-070ct-top-wesselton-vs-gia Nå blir det bryllup! som de sier i Askepott-filmen.
Gjest Franke Ann Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Smart, veldig smart. Han har slått to merkedager sammen til en. Gunstig både økonomisk og rent praktisk. Keeper.
Sheherasade Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2015 He-he... for å presisere... han hadde tenkt til å fri på bursdagen min, men klarte ikke å holde seg helt og visste at jeg ville være veldig busy med å lage mat osv. før vi fikk gjester da, så da vi snakket om hvordan vi elsker hverandre osv. dagen før, så fridde han da. Så teknisk sett blir det to ulike dager. Men burde være lett å huske, og jeg lar det passere og setter det på bursdagen min likevel. ;-)
Sofia123 Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Åh fyyyy for en nydelig ring!! Gratulere så mye!
Sheherasade Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2015 Åh fyyyy for en nydelig ring!! Gratulere så mye! Takk!!!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 - Har du virkelig glemt gaven min Gunnar????- eh..nei nei!!! gaven din er..ehm.. MEG ..overraskelse.. !Hehe, så flott, og utrolig fin ring. Gratulerer så mye til deg. Anonymkode: 3cf91...5af 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Grattis! Men ring til førti tusen? Er dere spik spenna gærne? Synes du det er greit? Jeg tror jeg ville blitt ganske irritert. Anonymkode: 1c634...f6c 4
Sheherasade Skrevet 24. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2015 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grattis! Men ring til førti tusen? Er dere spik spenna gærne? Synes du det er greit? Jeg tror jeg ville blitt ganske irritert. Anonymkode: 1c634...f6c Et veldig godt spørsmål, og jeg synes også det er for mye. Men når han har lagt så mye arbeid og omtanke i det, og har råd til det, så blir jeg veldig rørt og smigret. Han vet godt at jeg hadde sagt ja selv med en billig ring, men i følge ham selv så "når han skal gjøre det, så skal han gjøre det ordentlig". Endret 24. desember 2015 av Sheherasade 2
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Gratulerer så masse! Og en praktfull ring! Kos dere med bryllupps planlegginga fremover nå. Ønsker dere alt det beste og videre lykke for dere begge!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Grattis! Men ring til førti tusen? Er dere spik spenna gærne? Synes du det er greit? Jeg tror jeg ville blitt ganske irritert. Anonymkode: 1c634...f6c Hvorfor skulle ikke det være greit? Anonymkode: c6db6...03d 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle ikke det være greit? Anonymkode: c6db6...03d Nå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke. Gratulerer masse, TS! ta godt vare på mannen og ringen. Hehe Anonymkode: e6c23...c04
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke. Gratulerer masse, TS! ta godt vare på mannen og ringen. Hehe Anonymkode: e6c23...c04 De fleste er vel forsikret, så det er jo ikke noe stress. Anonymkode: 78111...0a9
Sheherasade Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #15 Skrevet 25. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste er vel forsikret, så det er jo ikke noe stress. Anonymkode: 78111...0a9 Jepp. Har tenkt å forsikre den, ja.
Sheherasade Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 25. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TakkNå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke. Gratulerer masse, TS! ta godt vare på mannen og ringen. Hehe Anonymkode: e6c23...c04 Takk! Jepp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå