Gå til innhold

Han fridde på bursdagen min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet

Smart, veldig smart. Han har slått to merkedager sammen til en. Gunstig både økonomisk og rent praktisk. Keeper.

Skrevet

He-he... for å presisere... han hadde tenkt til å fri på bursdagen min, men klarte ikke å holde seg helt og visste at jeg ville være veldig busy med å lage mat osv. før vi fikk gjester da, så da vi snakket om hvordan vi elsker hverandre osv. dagen før, så fridde han da. Så teknisk sett blir det to ulike dager. Men burde være lett å huske, og jeg lar det passere og setter det på bursdagen min likevel. ;-)

Skrevet

:bolledeig:Åh fyyyy for en nydelig ring!! Gratulere så mye! :hoppendeglad:

Skrevet

:bolledeig:Åh fyyyy for en nydelig ring!! Gratulere så mye! :hoppendeglad:

Takk!!! :hoppendeglad:

Skrevet

- Har du virkelig glemt gaven min Gunnar????

- eh..nei nei!!! gaven din er..ehm.. MEG ..overraskelse.. !

Hehe, så flott, og utrolig fin ring. Gratulerer så mye til deg. :)

Anonymkode: 3cf91...5af

• Liker 1
Skrevet

Grattis! Men ring til førti tusen? Er dere spik spenna gærne? Synes du det er greit? Jeg tror jeg ville blitt ganske irritert.

Anonymkode: 1c634...f6c

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grattis! Men ring til førti tusen? Er dere spik spenna gærne? Synes du det er greit? Jeg tror jeg ville blitt ganske irritert.

Et veldig godt spørsmål, og jeg synes også det er for mye. Men når han har lagt så mye arbeid og omtanke i det, og har råd til det, så blir jeg veldig rørt og smigret. Han vet godt at jeg hadde sagt ja selv med en billig ring, men i følge ham selv så "når han skal gjøre det, så skal han gjøre det ordentlig". :romeo:

Endret av Sheherasade
  • Liker 2
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Gratulerer så masse! Og en praktfull ring! Kos dere med bryllupps planlegginga fremover nå. Ønsker dere alt det beste og videre lykke for dere begge! :klemmer:

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke det være greit? 

Anonymkode: c6db6...03d

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke det være greit? 

Anonymkode: c6db6...03d

Nå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke.

Gratulerer masse, TS! ta godt vare på mannen og ringen. Hehe :)

Anonymkode: e6c23...c04

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke.

De fleste er vel forsikret, så det er jo ikke noe stress.

Anonymkode: 78111...0a9

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er vel forsikret, så det er jo ikke noe stress.

Anonymkode: 78111...0a9

Jepp. Har tenkt å forsikre den, ja. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TakkNå er ikke jeg vedkommende du siterer, men selvsagt er det ikke noe gærnt ved å kjøpe en dyr ring. Men det er masse annet man kunne ha gjort for de pengene, og om det skulle ha vært en god investering.... så kan man miste den... en jeg kjenner fant en giftering på bakken.... den var ikke like dyr som TS sin, men rimelig var den ikke.

Takk! :yvonne: Jepp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...