Gå til innhold

Promper dere når dere spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere sitter og spiser (alene så klart), og dere må fise, holder dere den inne til etter dere har spist ferdig? Er det ok å prompe ved matbordet dersom det er bare en selv, eller er det innafor?

Anonymkode: 6a809...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere sitter og spiser (alene så klart), og dere må fise, holder dere den inne til etter dere har spist ferdig? Er det ok å prompe ved matbordet dersom det er bare en selv, eller er det innafor?

Bryr folk seg om hva som er innafor når de er helt alene??

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Godt spørsmål. Jeg vet faktisk ikke, men vil anta at jeg gjør det. Prumper, altså. Egen prump er jo uansett bare koselig. Andres prump, derimot...

Endret av Franke Ann
Skrevet

Jeg promper når jeg må, når jeg er hjemme, og også når jeg er med gode venner enten hos de eller på f.eks på mcdonalds.
Men hvis jeg kjenner at det kommer en skikkelig braker, og ikke bare en liten lydløs luftduf, så holder jeg meg fra å prompe rundt andre.

Anonymkode: ec0a7...b5c

Skrevet (endret)

:laugh: En gang slapp jeg en som spjæra sofatrekket. Da følte jeg meg veldig stolt.

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
Skrevet

Det er slike tråder som gjør at jeg vil forlate menneskeheten mer og mer for hver dag som passerer

• Liker 5
Skrevet

Det er slike tråder som gjør at jeg vil forlate menneskeheten mer og mer for hver dag som passerer

Jeg lover at jeg er skikkelig intelligent innerst inne. Hilsen TS.

• Liker 1
Skrevet

Er jeg alene så fiser jeg akkurat når jeg føler for det, spiller ingen rolle om jeg spiser eller ikke. Ser ikke noe problemer med det :)

Skrevet

Jeg promper aldri, men for å si det med Petter Solberg; I always rape after dinner.

• Liker 1
Skrevet

:fart2:  :fart2:

Anonymkode: 5bdf5...4a4

• 3 uker senere...
Gjest Yellowrose
Skrevet

Tarmgass må ut, ellers vil man nok få veldig vondt i magen tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Forsøker å holde meg om jeg kjenner jeg må fjerte, og om jeg spiser mat. Synes det er ekkelt å fjerte samtidig som jeg spiser, selv om det kommer bare i fra meg. Det har hendt et par ganger at jeg ikke har klart å holde meg mens jeg spiser og da blir jeg så sinnsykt skuffet og lei meg. Har faktisk grint en gang også, fordi jeg hadde gledet meg sånn til å kose meg med maten min, og så ble alt bare ødelagt. 

Anonymkode: cd1ce...b85

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøker å holde meg om jeg kjenner jeg må fjerte, og om jeg spiser mat. Synes det er ekkelt å fjerte samtidig som jeg spiser, selv om det kommer bare i fra meg. Det har hendt et par ganger at jeg ikke har klart å holde meg mens jeg spiser og da blir jeg så sinnsykt skuffet og lei meg. Har faktisk grint en gang også, fordi jeg hadde gledet meg sånn til å kose meg med maten min, og så ble alt bare ødelagt. 

Anonymkode: cd1ce...b85

..................... HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅH FY FAEN

Skrevet

Ja. Høyt og hardt. 😉

Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke når jeg spiser 😊 det syns jeg er litt dyrisk hihi,men ellers ja da fjerter jeg i ny og n når det trengs 😊😊

Skrevet

Må jeg prompe så promper jeg! Det har sine fordeler å bo aleine.

Dessuten er ikke lett å holde på det som ikke han holdes i hendene.

:fart2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...