AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Nå under den store priskrigen som var i butikkene hamstret jeg mange pakker med 250g Gilde Kjøttdeig som kostet 15,- pr pakke.Først nå har jeg stekt opp litt av kjøttet , men dette må jo være noe skikkelig dritt kjøtt?! Altså til og med First Price kjøttdeigen smaker og ser bedre ut!Hard, og vond smak - selv blandet med spaghettisaus så ødela den smaken så jeg ikke klarte å spise opp porsjonen. Ble uvel rett og slett.Noen som vet om disse Gilde pakkene pleier å være så dårlig kvalitet, og om det går an å bytte tilbake disse selvom det er noen uker siden kjøp nå? (De har ligget i fryseren hele tiden) Anonymkode: a99b9...29c
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Jeg kjenner ikke forskjell på Gilde eller FF kjøttdeig. Ku er ku. 15 kr er ikke spesielt billig når du bare får 250 gr i pakka, det er sikkert helt vanlig kjøttdeig. 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Kanskje det er karma som kommer og tar deg fordi du støtter matvarekjedenes priskrig på mat fra norske bønder. Men fra spøk til alvor, jeg har aldri opplevd noe galt med Gildes kjøttdeig. Ta kontakt med butikken der du kjøpte de og forklar, men det kan jo også ha noe med måten du har fryst og tint den opp igjen på. Anonymkode: ff0fd...bce 9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Jeg kjenner ikke forskjell på Gilde eller FF kjøttdeig. Ku er ku. 15 kr er ikke spesielt billig når du bare får 250 gr i pakka, det er sikkert helt vanlig kjøttdeig. tuller du? Kan ikke ha en særlig trent gane. Greit, med tacorydder kunne du sikkert stekt mose og latet som det var taco, men sånn ellers..haddefirst price kjøttdeig på pizza. Aldri mer... Anonymkode: 63e69...e18 1
ajarRun Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Kanskje det er karma som kommer og tar deg fordi du støtter matvarekjedenes priskrig på mat fra norske bønder. Men fra spøk til alvor, jeg har aldri opplevd noe galt med Gildes kjøttdeig. Ta kontakt med butikken der du kjøpte de og forklar, men det kan jo også ha noe med måten du har fryst og tint den opp igjen på. Anonymkode: ff0fd...bceHelt enig, vi burde fjerne tollmuren slik at vi kunne ha slike priser hele året.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Enig i at det ikke var spesielt billig når pakken uansett bare var på 250g - men jeg lot meg blende av gul salgsstjerne og stor rød 15,-! pris på plakaten.Har ikke fryst og tint dette kjøttet på noe annen måte enn jeg pleier , og det er ikke at kjøttet smaker råttent men at det rett og slett smaker ingenting/anderledes og ikke er detspor "fyldig" eller saftig, bare hardt og tørt - selv i saus. Anonymkode: a99b9...29c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Kjøttet er det samme som i vanlig 400 g pakkninger. Det ser bare kjempebillig ut siden det er lite i pakken. Noen ganger havner det kjøtt av dårlig kvalitet i pakkene, men det kan skje uansett hvilken type kjøttdeig du kjøper. Anonymkode: 21433...d47 5
Pinkee Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Sikker på at det var tilbud, og ikke billig pga dato? Har du prøvd bare en pakke, eller er det flere som er like dårlig?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Hvor mange pakker kjøpte du egentlig? Antar du blir å gi det til hunden nå. Lurer på hvor mye hamstret surkål og kjøttdeig som går i søpla etter denne tullete prisdumpingen. Anonymkode: bafe6...8da 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har faktisk kjøpt det jeg også (perfekt posjon for meg som student!), og opplevde det samme. Det var skikkelig hardt og rart. Så holder meg til de vanlige pakkene jeg pleier å kjøpe... Anonymkode: 356c1...474
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 Hvor mange pakker kjøpte du egentlig? Antar du blir å gi det til hunden nå. Lurer på hvor mye hamstret surkål og kjøttdeig som går i søpla etter denne tullete prisdumpingen.Anonymkode: bafe6...8daSikkert en god del, og det er så tragisk.... Folk som aldri spiser surkål skal plutselig ha 20 pakker. Liker vi det? Bruker vi det? Kommer vi til å spise det? Neiii, men det er jo billig, vi må bare ha det. Som en kunde så fint sa; Du har de folkene som kjøper seg en hund om det er tilbud på hundemat. Anonymkode: 438ca...aee 1
Chizue Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Nå under den store priskrigen som var i butikkene hamstret jeg mange pakker med 250g Gilde Kjøttdeig som kostet 15,- pr pakke.Først nå har jeg stekt opp litt av kjøttet , men dette må jo være noe skikkelig dritt kjøtt?! Altså til og med First Price kjøttdeigen smaker og ser bedre ut!Hard, og vond smak - selv blandet med spaghettisaus så ødela den smaken så jeg ikke klarte å spise opp porsjonen. Ble uvel rett og slett.Noen som vet om disse Gilde pakkene pleier å være så dårlig kvalitet, og om det går an å bytte tilbake disse selvom det er noen uker siden kjøp nå? (De har ligget i fryseren hele tiden)Anonymkode: a99b9...29cEr nok ikke pga priskrigen, men diverse butikker har kjøttdeig på kampanje en gang i blant Om det er Rema1000, så varer den kampanjen fra; 30.11 - 13.12.Så kommer det noe nytt.Men jeg liker ikke den kjøttdeigen, skal jeg kjøpe, så blir det karbonade, eller kjøttdeig uten salt & vann.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #13 Skrevet 18. desember 2015 tuller du? Kan ikke ha en særlig trent gane. Greit, med tacorydder kunne du sikkert stekt mose og latet som det var taco, men sånn ellers..haddefirst price kjøttdeig på pizza. Aldri mer...Anonymkode: 63e69...e18jeg smaker heller ikke forskjell på Gilde og FF kjøttdeig... Anonymkode: 69259...a7a 1
lovedrug Skrevet 18. desember 2015 #14 Skrevet 18. desember 2015 tuller du? Kan ikke ha en særlig trent gane. Greit, med tacorydder kunne du sikkert stekt mose og latet som det var taco, men sånn ellers..haddefirst price kjøttdeig på pizza. Aldri mer...Anonymkode: 63e69...e18Det smaker akkurat det samme ,eneste forskjellen kan være hvor mye vann og salt det er i. 1
Sommernatt Skrevet 18. desember 2015 #15 Skrevet 18. desember 2015 Det er ikke en del av priskrigen, Rema har ofte tilbud på den lille kjøttdeigen :-)
Vattenflaska Skrevet 18. desember 2015 #16 Skrevet 18. desember 2015 Du får kun 250 gram for 15,-. 400 gram koster vel rundt 35-40,-? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #17 Skrevet 18. desember 2015 Kanskje det var svinekjøttdeig? 🙈 Anonymkode: 8e69e...27f
Salka Skrevet 18. desember 2015 #18 Skrevet 18. desember 2015 Til pass for deg som hamstrer en hel haug av pakker så mange andre som ville ha en pakke eller to ikke får. Karma is a bitch... 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #19 Skrevet 18. desember 2015 Jeg kjenner ikke forskjell på Gilde eller FF kjøttdeig. Ku er ku. 15 kr er ikke spesielt billig når du bare får 250 gr i pakka, det er sikkert helt vanlig kjøttdeig. FF kjøttdeig Anonymkode: 2c3ad...e6b
Pringle Skrevet 18. desember 2015 #20 Skrevet 18. desember 2015 Var det den på 220 gram? Jeg kjøpte tre pakker og har brukt en, smakte ikke noe annerledes. Tror du bare var uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå