Gå til innhold

Tilbehør til kjole med "hals"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte denne kjolen på Vero Moda for en stund siden. Men den er absolutt ikke såpass kort på meg da, så modellen på bildet må være ganske høy. Rekker meg rett over knærne. Men hva slags tilbehør kan man ha til? Blir vel vanskelig både med smykker, jakke/bolero når det er hals på den? Passer det best med tynn svart eller brun strømpebukse? Blir nok svarte pumps til. Angrer litt på at jeg kjøpte den, for jeg liker egentlig ikke å gå med bare armer. 

http://www.veromoda.no/vero-moda/dresses/vmmonia-sl-short-dress/10142501,no_NO,pd.html?dwvar_10142501_colorPattern=10142501_Black_496178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt å ha et par litt shiny lange øredobber og ett eller flere armbånd. Og en enkel sort clutch om du skal ha sorte strømper og sorte sko. Synes kjolen var fin jeg da :)

Anonymkode: ea417...565

Skrevet

Jeg kjøpte denne kjolen på Vero Moda for en stund siden. Men den er absolutt ikke såpass kort på meg da, så modellen på bildet må være ganske høy. Rekker meg rett over knærne. Men hva slags tilbehør kan man ha til? Blir vel vanskelig både med smykker, jakke/bolero når det er hals på den? Passer det best med tynn svart eller brun strømpebukse? Blir nok svarte pumps til. Angrer litt på at jeg kjøpte den, for jeg liker egentlig ikke å gå med bare armer. 

Du vet at du kan få kjøpt løse ermer i forskjellig materiale?

Skrevet

Jeg ville valgt å ha et par litt shiny lange øredobber og ett eller flere armbånd. Og en enkel sort clutch om du skal ha sorte strømper og sorte sko. Synes kjolen var fin jeg da :)

Anonymkode: ea417...565

Takk for svar :) Ja tror kanskje det bare må bli armbånd og øredobber som gjør litt ut av seg :) Jeg syns også kjolen er fin, men håper bare jeg kommer til å bruke den uten ermer.

Du vet at du kan få kjøpt løse ermer i forskjellig materiale?

Hmm.. har vel kanskje sett det på nett før. Men spørs vel om noen passer til denne kjolen. Blir jo sikkert veldig forskjellig stoff. Har du noen tips til hvor man kan finne det?

Skrevet

Takk for svar :) Ja tror kanskje det bare må bli armbånd og øredobber som gjør litt ut av seg :) Jeg syns også kjolen er fin, men håper bare jeg kommer til å bruke den uten ermer.

Hmm.. har vel kanskje sett det på nett før. Men spørs vel om noen passer til denne kjolen. Blir jo sikkert veldig forskjellig stoff. Har du noen tips til hvor man kan finne det?

Jeg fant dette da jeg søkte på Wonder sleeves Norge.

Wonder Sleeves

Skrevet

Så veldig fint ut :) Men blir litt for tungvint å komme seg til noen av de butikkene før jul. Hadde håpet det var noen nærmere.

Skrevet

Slike wonder sleeves er sikkert å få tak i i andre butikker, også. 

Skrevet

Rart det ikke er oppført der da. Men kan sende en mail evt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...