maria79 Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Er det noen som vet om man kan bytte forlovere på vigselsattesten når man allerede er gift? Vi har ikke kontakt med forloverne våre i dag av diverse årsaker og vi vil gjerne få de byttet ut da det føles helt feil å ha de på vigselsattesten vår.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Henger vigselsattesten i stua? Skjønner ikke problemet. De var vitner til vigselen. Det er de fortsatt selv om dere ikke har kontakt med de i dag. Anonymkode: 1e7ff...c49 7
maria79 Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2015 Henger vigselsattesten i stua? Skjønner ikke problemet. De var vitner til vigselen. Det er de fortsatt selv om dere ikke har kontakt med de i dag.Anonymkode: 1e7ff...c49Det er ikke ditt problem, men mitt, så du trenger ikke forstå det heller
Gjest Dwight Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Nei. Det er jo "de gamle" som er vitnene, ikke de nye.Fortid er fortid, ikke brenn alt av broer selv om det frister nå.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Haha det er godt å leve i et land som Norge eller hva? Kan ikke se for meg et annet sted i verden hvor dette faktisk kunne vært en reell problemstilling. Anonymkode: 89336...13a
maria79 Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2015 Nei. Det er jo "de gamle" som er vitnene, ikke de nye.Fortid er fortid, ikke brenn alt av broer selv om det frister nå. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor det prates om vitner her, forlover og vitne er ikke det samme. Min forlover var ikke tilstede i bryllupet en gang. Men jeg kan aldri forestille meg at det er mulig å endre dette i ettertid. Anonymkode: ca465...5be
Gjest Dwight Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor det prates om vitner her, forlover og vitne er ikke det samme. Min forlover var ikke tilstede i bryllupet en gang. Men jeg kan aldri forestille meg at det er mulig å endre dette i ettertid. Anonymkode: ca465...5beSant nok, men det er vel helst normalt at det er de samme personene som har begge rollene..
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Da skulle du giftet deg i kirken der står ikke vitner opppført... Anonymkode: e87f8...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå