Gå til innhold

Positiv og negativ graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, nå forstår jeg lite.

IKM er på søndag, så jeg vet at det ennå er litt tidlig å teste. Men jeg må innrømme atj eg ikke klarte å vente, så da tok jeg en test nå på ettermiddagen. Jeg klarte rett og slett ikke å vente til søndag.

Uansett, tok nettopp en test. Eller. Jeg tok faktisk 3. Den første (den i midten) var positiv. Og siden jeg har mistet før så klarte jeg liksom ikke å la være å ta to tester til. Den øverste kan jeg kanskje skimte en strek? Men den nederste ser negativ ut. Kan det være at jeg har fått falsk positiv? 

Anonymkode: b7228...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men min urin var mer konsentrert på ettermiddag/kveld enn om morgenen i dag, så jeg så ikke helt hvorfor jeg ikke kunne ta en test nå.

Skrevet

Selvfølgelig, jeg har ikke så veldig mye annet valg. ;)

Skrevet

Tok du alle tre med samme urin dvs duppet i kopp? Eller tisset du på de? Er vel veeeeldig sjelden at tester kan bli falsk positive, heller falsk negative :) 

Skrevet

Duppet alle tre i samme urinprøveglass.

Skrevet

Duppet alle tre i samme urinprøveglass.

Ta en CB-digital :) Da får du det svart på hvitt!

Skrevet

Sannsynligvis ulik sensitivitet på testene. 

Anonymkode: 86b5f...6bc

Skrevet

Ta en CB-digital :) Da får du det svart på hvitt!

Siden de testene koster såpass mye som de gjør velger jeg å vente til jeg faktisk har IKM.

Sannsynligvis ulik sensitivitet på testene. 

Anonymkode: 86b5f...6bc

Det er samme type test og samme merke? Men kanskje, synes bare det er merkelig.

Skrevet

Samme merke og type test kan ha ulik sensitivitet ja:) Du er i skrivende stund gravid. Lykke til:)

Anonymkode: dec91...4ee

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme merke og type test kan ha ulik sensitivitet ja:) Du er i skrivende stund gravid. Lykke til:)

Anonymkode: dec91...4ee

Takk.

IKM i dag. Ingen mens og positiv graviditetstest i dag. Vet ikke helt hva jeg skal tro (jeg klarer ikke helt å tro på det før legen faktisk bekrefter at det er sant).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...