Gjest gjest i kveld Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 :)Jeg trenger hjelp til å finne egnet lokale til ustilling/konkuranse av/for chinchilla/kanin/ marsvin etc det må være i oslo/akershus og ha plass til ca 60-100 pers jeg trenger ALL hjelp jeg kan få
jordbær Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 vikingildern har tidligere leid et samfunshus på Røa.. Du kan jo søke litt og finne ut hvor andre pleier å leie lokaler.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Der vikingildern pleier å være er det nok av plass isåfall. Pleier være rundt 150-200 ildere der, hvis jeg ikke husker feil. Var det ikke noe sånt?
jordbær Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Der vikingildern pleier å være er det nok av plass isåfall. Pleier være rundt 150-200 ildere der, hvis jeg ikke husker feil. Var det ikke noe sånt? Noe slikt.. 150 ildere stemmer vel bra. (I år har dem rundt 220 påmeldte, og skal ha utstillingen på Fornebu.. Vet ikke helt hvor enda.)
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Hjelper å finne ut av ting litt selv også.
Gjest gjest ons Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 jeg gjør faktisk det så du trenger vel ikke å være spydig............... det er faktisk ikke så lett som du tror
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 Spydig? jordbær kom jo med et forslag.. Du kunne sikkert ringt og hørt om lokalet kunne bli leiet. Vanskligere er det ikke.
Gjest gjest i dag Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 det var faktisk deg ikke jordbær jeg mente var spydig. har ringt temmelig mange steder faktisk :evil:
jordbær Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 jeg vet også at den der chinchillaklubben i norge, holder sine utstillinger på Fet, som ligger like utenfor lillestrøm. Igjen på et samfunnslignende hus. Rødekorshus, tror jeg faktisk det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå