AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei!Jeg hadde en kvise mellom øyenbrynene og bestemte meg for å pille på den for tidlig. Den er borte nå men jeg har strukket og pilt på huden min så mye at det er som om overhuden er borte, og bare underhuden vises. Det er ihvertfall veldig glinsende (som om det ikke er hud der) og litt rødt, ser helt forferdelig ut med sminke påHar noen noen ideer til hva man kan gjøre for å få en skorpe på det/huden tilbake? Tipper mange har hatt dette problemet førTakk for svar på forhånd Anonymkode: bb5ef...844
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Ja dette har skjedd meg x antall ganger og som oftest er merkene mer plagsomt og synlig enn selve kvisen som har vært der. De går som oftest bort etter noen uker, men har lagd arr et fåtall ganger.Nå bruker jeg Marja Entrich Medical krem på for å tørke ut kviser i stedet for å klemme på de, og Brulidin sårsalve for å raskere helbrede huden. Hvis du ikke har råd til disse så hjelper spenol og tea tree oil også for bedre hudrecovery. Anonymkode: 01d56...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå