Gjest Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Ofte er det frosne bær i oppskriften. Blander du de frosne bærene i på morgen eller på kvelden når du lager grøten?Kom gjerne med tips til gode oppskrifter.
jordbarn Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Kvelden :)Beste oppskrift jeg har er1 del havregryn1 del yoghurt1 del melkvalgfri fruktRør sammen og la stå i kjøleskapet natten over. Musli på toppen før du spiser er ekstra godt! ☺ 1
melatonin Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Jeg gjør det så enkelt som å ha kokende vann i havregryn og setter kaldt over natten,, så om morgen så har jeg over surmelk, sukrin og ferske bær/frukt i biter. Men kan bli litt kjedelig i lengden så følger med her for andre tips
Gjest Khloe Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Jeg pleier å blande de i kvelden før, så de tiner over natta og setter smak på grøten Lager ofte eple- og kanelgrøt, det er kjempegodt!1,5 dl havregryn1,5 dl melk1/2 raspet eple1/2 ts kanelEr veldig godt å ha på hakkede mandler, rosin og litt mer kanel på toppen om morgenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå