Gå til innhold

Drama og damer,

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Er det flere som noterer seg hvor mange visninger en overskrift her gir? Påfallande mange på de som antyder drama,triste ting og konflikter.Har sett det ofte,selv om innleggene ikke er mange alltid,for,ups,det var ikke så dramatisk likevel.Jeg hiver meg på jeg også,så intet unntak.Men fyf...så godt det er å lese noe positivt.Det er ikke mange visninger da,og enda færre innlegg.Hvorfor er det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

8 minutter,femten visninger,og ikke ett svar :-D 

Skrevet

Nei.

Det du har oppdaget heter clickbait. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei.

Det du har oppdaget heter clickbait. 

Kan du utdype?

Gjest Blomsterert
Skrevet

41 visninger på 20 minutter,og ett svar.Fra en mann(gutt).

Skrevet

Kan du utdype?

Folk skriver en overskrift som gjør folk nysgjerrige nok til å klikke for å lese noe idiotisk. Brukes i nettaviser hele tiden.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Folk skriver en overskrift som gjør folk nysgjerrige nok til å klikke for å lese noe idiotisk. Brukes i nettaviser hele tiden.

Joda,skjønner den.Uansett er det jo såå mange flere innlegg når det handler om konflikter.Trot vi er katastrofalt lite glade og ikke minst,sjenerøse.

Skrevet

Joda,skjønner den.Uansett er det jo såå mange flere innlegg når det handler om konflikter.Trot vi er katastrofalt lite glade og ikke minst,sjenerøse.

Jeg er lykkelig og sjenerøs, kom innom en tur så kan du vi dele en boks Gato Negro, seranoskinke og litt god ost ;)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg er lykkelig og sjenerøs, kom innom en tur så kan du vi dele en boks Gato Negro, seranoskinke og litt god ost ;)

Ånei,ikke seranoskinke! Heller norsk spekeskinke.Og ost,og druer,og vin.Da snakker vi :-) eh,hva er Gata Negro?

Skrevet

Ånei,ikke seranoskinke! Heller norsk spekeskinke.Og ost,og druer,og vin.Da snakker vi :-) eh,hva er Gata Negro?

La oss slå på stortrommen og ta et fenalår isteden. Gato Negro er billig rødvin. Er egentlig ikke noe fan av seranoskinke men du slo meg som typen.

Gjest Blomsterert
Skrevet

La oss slå på stortrommen og ta et fenalår isteden. Gato Negro er billig rødvin. Er egentlig ikke noe fan av seranoskinke men du slo meg som typen.

Fenalår,gjerne. Og takk for fornærmelsen!

Gjest Blomsterert
Skrevet

Morsomt.Populært står det på innlegget,og her snakker vi skinke og rødvin.En mann(gutt)og meg.Godt kvelden ble litt underholdende.I mitt hode ihvertfall.

Skrevet

Fenalår,gjerne. Og takk for fornærmelsen!

Du måkke være så hårsår, noen av mine beste venner er fans av seranoskinke.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du måkke være så hårsår, noen av mine beste venner er fans av seranoskinke.

Ok.Nå er jeg ikke så hårsår da men så skjer det likevel.Forresten så er hvitvin best.Går det å drikke til fenalår? Eller kanskje kald øl smaker best? Vi kan ta en Vikingfest? Det frister.

Skrevet

Ok.Nå er jeg ikke så hårsår da men så skjer det likevel.Forresten så er hvitvin best.Går det å drikke til fenalår? Eller kanskje kald øl smaker best? Vi kan ta en Vikingfest? Det frister.

Hvilken hvitvin ville du valgt til fenalår?

Kald øl smaker alltid.

Mjød er min favoritt-hvitvin, så vikingfest funker. 

Skrevet

Går ut av tråden igjen så jeg ikke forstyrer.

Anonymkode: a2943...6c4

• Liker 1
Skrevet

Går ut av tråden igjen så jeg ikke forstyrer.

*forstyrrer

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvilken hvitvin ville du valgt til fenalår?
Kald øl smaker alltid.

Mjød er min favoritt-hvitvin, så vikingfest funker. 

Eh,drikker ikke så mye at jeg vet,ærlig talt.Mjød,fenalår og Vikingfest.Hadde vært noe!

Gjest Blomsterert
Skrevet

*forstyrrer

Nei.Drama og damer handlet det EGENTLIG om.Synspunkter? :-D

Skrevet

Eh,drikker ikke så mye at jeg vet,ærlig talt.Mjød,fenalår og Vikingfest.Hadde vært noe!

Sure, hos deg eller meg? Har tatt juleferie jeg.

Nei.Drama og damer handlet det EGENTLIG om.Synspunkter? :-D

Jeg begynner med damer, så får vi se om vi klarer å stelle i stand noe drama etterhvert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...