Gå til innhold

Hårtap

Nonnemunken

Anbefalte innlegg

Hei!

har mistet en del hår siste tiden og har nylig vært hos legen og fått allergitabletter og har fått et middel med sterke steroider fra legen mot utslett. Begynte å klø og flasse noe som førte til ytre mekanisk påvirkning, at jeg klødde og irriterte hårsekkene. Har alltid røytet mye og har alltid hatt tykt hår, noe jeg forsatt har men skillen min midt på hodet har blitt mye større så tør ikke gå med håret løst offentlig lenger...

Noen som har vært borte i det samme eller har noen tips til å øke hårveksten? :)

skal sies at jeg har farget håret hjemme en gang for 3 måneder siden og har vært en del stress siste halvåret... Har farget håret før uten noen komplikasjoner.

kommer håret noen gang tilbake?? :o

hilsen frustrert j18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D- og B-vitamin-mangel fikk jeg beskjed om etter å ha mistet mengder med hår, og man kan se hodebunnen. Jeg trodde det var lupus, og innbiller meg det fortsatt fordi jeg er så elendig form, og må sove i tolv timer, om jeg skal klare å holde meg våken en hel dag. 

Anonymkode: 3b942...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm men kommer håret tilbake ?

Du må sjekke det opp hos hudlegen, be om henvisning. Om det er normalt mannlig hårtap kommer det ikke tilbake, om det er pga stress derimot så vil det gro ut igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente/dame så håper for all del at det ikke er mannlig hårtap:ohmy: var hos hudlege for ca et år siden med null utslag på noen tester der, mulig at det kan endre seg sånn plutselig ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...