Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

brukket halebein?

Anbefalte innlegg

Gjest morhjertegod
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at mitt er knekt, fordi da hadde jeg vel ikke kunne sittet normalt? Hvordan føltes det for deg? Når du hadde det løse halebeinet? Var det sånn at du ikke kunne løpe, gå normalt?

Anonymkode: 81a89...18a

Jeg trodde ikke jeg hadde knekt det, fikk jo ikke smerter før flere år senere, da benet hadde forflyttet seg. Jeg hadde veldig vondt når jeg satt på stoler, kunne sitte/ halveis ligge i sofaen, fikk vondt når jeg gikk og løp. 

Skrevet
8 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg trodde ikke jeg hadde knekt det, fikk jo ikke smerter før flere år senere, da benet hadde forflyttet seg. Jeg hadde veldig vondt når jeg satt på stoler, kunne sitte/ halveis ligge i sofaen, fikk vondt når jeg gikk og løp. 

Halebeinet mitt er ikke sånn konstant vondt, og jeg kan gjøre alt normalt, men når jeg sitter på et hardt gulv og strammer det så kjenner jeg det. Eller sitter i bilen i flere timer. Hva tenker du? 

Jeg tror det kan ha kommet av at jeg satt meg direkte på en skarp stein, når jeg var i syden. Kan det likesågodt være grunnen? Trodde ikke at halebeinsmertene tok så lang tid

Gjest morhjertegod
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halebeinet mitt er ikke sånn konstant vondt, og jeg kan gjøre alt normalt, men når jeg sitter på et hardt gulv og strammer det så kjenner jeg det. Eller sitter i bilen i flere timer. Hva tenker du? 

Jeg tror det kan ha kommet av at jeg satt meg direkte på en skarp stein, når jeg var i syden. Kan det likesågodt være grunnen? Trodde ikke at halebeinsmertene tok så lang tid

Usikker, vet ikke hvor langt tid slikt tar. Men sjekk det ut om det ikke gir seg over tid, eller blir verre. God bedring :o)

Skrevet
2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Usikker, vet ikke hvor langt tid slikt tar. Men sjekk det ut om det ikke gir seg over tid, eller blir verre. God bedring :o)

Nei, er ikke verre. Har blitt bedre siden de første dagene jeg fikk smerten. 

Er det ikke vanlig at slike halebein smerter tar lang tid?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hoy. (Og ja jeg har litt sykdomsangst:)

Tumor or infection. Rarely, coccydynia is due to a tumor or infection in the coccyx area that puts pressure on the coccyx.

Leser jo diverse ting på nettet etc, men isåfall om dette hadde vært tilfellet hadde man vel hatt store smerter?

AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...