Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..min kjære har sluttet å røyke...

men plutselig er det og galt........!!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det nøyaktig 5 uker siden jeg og min samboer sluttet å røyke. :)

Vi hadde tunge stunder og krangler de første 2 ukene,men nå går det strålende :-)

Ønsker din kjære LYKKE TIL!! :)

Skrevet

Slutta å røyke for 11/2 år siden, med boka "endelig en ikkerøyker"....Tenkte på å hjelpe den stakkars mannen i et svakt øyeblikk i går....det gjør eg ikkje meir...fekk boka trolltygd i retur

sukk..han er verre en et premenstruelt kvinnfolk.....

hihihi...ja det går vist ann å sjå på han med humor og..

Skrevet

Vi har også lest den boka,dvs samboeren min leste hele,jeg leste 30 sider.Det var nok til å få meg til å slutte..

Du får ta det med et smil,din kjære forandrer vel humøret etterhvert-------> til det bedre...hihihihi..

Skrevet

jepp...han jør jo det da :wink: For øyeblikket sover han og det er bra. Husker sjøl at eg blei himla trøtt etter at eg slutta å røyke. En kompis av meg sa at han og kunne sovna over alt de første måndene etter røykeslutt. Det er jo ganske greit så slipper du røyksuget den stunda :P

En annen fin ting er det at det ikkje er lov å røyke på offentlige steder lengre og det er bra for oss som har slutta i alle fall.....Ingen pusteproblem på små plasser...og bare det å kunne danse i frisk svettelukt..mmm..herlig..og eg meiner det faktisk og :-) :-)

Skrevet

Pappa har også nå klart 2 uker uten røyk, og det etter å ha røyket i 25 år. Stolt av han, jeg!

Skrevet

Føler at mange prøver å slutte å røyke og klarer det og. Ikkje så rart egentlig når du tar det økonomiske aspektet og begrensingene i betraktning

Gjest Gjesten
Skrevet

Slutta å røyke for 9 mnd sidan, sleit den første veka, sidan har det gått veldig bra. Slutta sjølvsagt med Boka eg og... Kjenner faktisk ingen som har lese Boka og som framleis røyker :o

Og eg hugsar då det gjekk opp for meg at eg faktisk var hekta på tobakk, og eg fekk noia fordi alle sa at det var umulig å slutte. No tykkjer eg det er utruleg mange som sluttar og klarar det eg!!

Lykke til med sambo, han kjem nok over det tenkjer eg!! Men eg trur faktisk at Boka gjer at ein slepp unna litt psykisk avvenning...

Skrevet

Heisann!

Jeg har mange venner som har sluttet å røyke pga de har lest boken :)

Hører også at fler og fler slutter å røyke. Vi er nok inne i en "røykeslutt" trend for tiden.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle slutte å røyke,INGEN hadde tro på at min samboer skulle slutte heller! MEN heldigvis klarte vi å bevise det motsatte :-)

Jeg er stolt av oss og du/dere andre som slutter å røyke!!

STÅ PÅ!!!! VI ER FLINKE ALLE SAMMEN :-)

Skrevet

Slutta å røyke i går og har enda ikke hatt røyksug....

Har og lest boka og hadde satt datoen for ganske så lenge siden, så har egentlig sett frem til denne dagen??!

Dette SKAL bare gå! :P

Gjest Gjesten
Skrevet

LYKKE TIL!! Eg er heilt sikker på at du klarar det! Eg har trass alt klart det, og då klarar alle det, tru meg :ler:

Skrevet

Nå har den kjære mannen min holdt seg i 9 dager. I går trudde eg at han smugrøykte :o ...men nei...eg er vist til tider ivrigere en han :ler: Han er

Skrevet

Fjerde dagen som ikke-røyker og det går fortsatt helt flott, har ikke røyksug og føler meg bare helt super! Så godt å kunne klemme og kose med ungen min uten at jeg stanker røyk!! :)

Skrevet

Det med røyklukt kommenterte også ungene mine til meg hele veien mens jeg røykte: moor, du lokter så vondt!!!!!!!!...men ikkje nå nei :-)

Skrevet

Jeg sluttet for 3 1/2 uke siden og er så stolt av meg selv :kul:

Gikk på kurs gjennom jobben, men leste også den mye omtalte boken.

Det har gått ganske problemfritt egentlig, verste er at jeg nå har begynt å spise sjokolade og junkfood i store mengder. Håper det er forbigående :-?

Skrevet

..letteste måten å begynne å røyke igjen på er å ta noen trekk innimellom, selv om de er fra den minste og vondeste lille sneip.....nå har det seg sånn at min elskede har fyrt opp en sneip innimellom viser det seg...tro hvor lenge det går før han er fulltids røyker igjen?....... skulle ønske at han ikkje hadde gjordt det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...