AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Del Skrevet 17. desember 2015 I hvilken alder tror dere det er verst for barna at mamma og pappa skiller seg? Når er det "best"? Godt samarbeid og et uungåelig brudd er utgangspunktet. Anonymkode: 63787...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Del Skrevet 24. desember 2015 Keg tror ikke det dinnes noen alder som er best og verst. Dette er avhengig av tilknytning til hver forelder. For noen er det jo krise at foreldrene skiller seg når de selv er i 20-30-åra, mens andre på 12 kan ikke vente på at foreldrene skal skille seg fort nok. Lever man under forhold der man er så negative for hverandre at det går utover barna, bør man bare skilles før det eskalerer til et hatforhold. Pass på å ha et godt samarbeid rundt barna. Det er det viktigste i en skilsmisse. Anonymkode: 85633...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 24. desember 2015 #3 Del Skrevet 24. desember 2015 Mine foreldre skilte seg da jeg var 13 år og broren min 9 år. Jeg tok det nok tyngst, selv om jeg i etterkant er utrolig glad for at det skjedde. Lillebroren min syntes og det var trist, men han vendte seg fort til situasjonen. Jeg tror det har veldig mye med barnas personlighet med hvordan de tar det mer enn alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 24. desember 2015 #4 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg var 13 da de gikk fra hverandre. Jeg kunne ønske det skjedde da jeg var fra 1-4 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 24. desember 2015 #5 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg var ca tre år. Husker så og si ingen ting så det er nok en bra alder å gjøre det i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Del Skrevet 24. desember 2015 Noen barn er jo uansett bare glad foreldrene går ifra hverandre. Anonymkode: 5ca22...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 24. desember 2015 #7 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg har mange venner med skilte foreldre. De som opplevde skilsmissen som 16-20 åringer tok det tyngst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 24. desember 2015 #8 Del Skrevet 24. desember 2015 Fagfolk sier at barn generelt takler det best 9-12. De er visst mest tilvpasningsdyktige da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. desember 2015 #9 Del Skrevet 24. desember 2015 7 minutter siden, Hvem er dette? skrev: Jeg har mange venner med skilte foreldre. De som opplevde skilsmissen som 16-20 åringer tok det tyngst. Jepp, folk i 16-20 års alderen sitter skikkelig i saksa hvis de får seg en krise og de kommer seg ikke igjennom skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå