AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei, dere.Jeg har lenge hatt et godt øye til ei god venninne. Hun var i et langvarig forhold for inntil få måneder siden. Da ble det slutt fordi eksen hennes var utro.Vi sees flere ganger i uken, både av praktiske hensyn (jobber innenfor det samme), og fordi hun er en av mine nærmeste på privatfronten.Hun vet at jeg tidligere har hatt følelser for henne, men det er en stund siden jeg sist nevnte dette.Forrige gang vi møttes anbefalte hun en film jeg ikke har sett. Da vi tekstet i stad, skrev hun at vi kunne se denne i morgen.Er morgendagen en anledning til å gjøre et eventuelt fremstøt på?Kan det hende hun legger noe mer i dette enn en film?Hilsen forvirra ungkar. Anonymkode: c40f7...e58
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ser film (alene) med gode kamerater jeg også, anser de som brødre/venninder og det ville vært veldig ubehagelig og fullstendig ødeleggende for vennskapet om de plutselig hadde prøvd seg på meg.Hva mener du med "en stund siden du nevnte du hadde følelser for hun"? Om du har sagt det mens hun var i det andre forholdet sitt så tells det ikke, og er mest sannsynlig glemt.Om du fremdeles har følelser for hun så syns jeg du må si det rett ut, og ikke komme med ymse forsøk og fremstøt uten at hun har forberedt seg på det. Film i seg selv er en helt harmløs vennskapelig aktivitet, men enkelte overkåte menn ser på det som en invitasjon til sex, som igjen virker frastøtende på de kvinnene som overhodet ikke assosierer film med sex. Anonymkode: 981c6...abf 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Filmkveld=sex. Anonymkode: 2a658...abf
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Filmkveld = filmkveld. Anonymkode: f96f2...b7e 4
Kenta Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Vanskelig å si. Om du "gjør et fremstøt", så må du være forberedt på å bli avvist. Og om du ikke blir det, så må du i så fall være forberedt på at hun ikke har planer om å bli sammen med deg, men bare bruke deg som rebound. Det er egentlig et litt dårlig tegn når hun vet du har hatt følelser for henne før.Men den som intet våger, intet vinner! Kjedelig å lure på hva som ev. ville skjedd om man ikke forsøker Gjør det DU har lyst til, så lenge du tror du kan leve med ev. negative konsekvenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå