Lanista1984 Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hva slags tullemote er det?Hvis en dame bruker shorts eller skjørt i desember så bruk da for pokker noen slags strømper. Det ser jo idiotisk ut uten. Og de vil ligge med feber hele jula.Kokko. 2
Gjest chisandra Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Slutter aldri å la meg overraske over hvor mye unge kvinner er villig til å fryse eller på andre måter ha det ukomfortabelt for å "ta seg ut".
FantasDick Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Sånn går det når er det så varmt i desember 1
Gjest lipgloss Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 😊syns det er helt greit jeg,visst du ikke fryser så hvorfor ikke,det er jo veldig pent da,syns jeg ihvertfall😊
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 La dem holde på. Bare hold avstand, de er sikkert smittefarlige.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Forhåpentlig får de bedre vett med årene.Canada Goose og bare bein er jo helt ulogisk. Anonymkode: a8ff1...5dd 2
-jk- Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Slutter aldri å la meg overraske over hvor mye unge kvinner er villig til å fryse eller på andre måter ha det ukomfortabelt for å "ta seg ut". Jeg ser opptil flere herrer om dagene i shorts så det er ikke bare damene som liker å fryse Noen insisterer visst på shorts så lenge gradestokken viser røde tall...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Forhåpentlig får de bedre vett med årene.Canada Goose og bare bein er jo helt ulogisk.Anonymkode: a8ff1...5ddEr det? Kanskje de prøver å ligne på en gås? Gåsa har også nakne ben...og varme fjær og dun på kroppen Noen av disse unge har visstnok "nebb" også... Anonymkode: 2a138...4ab 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå