Gjest blomkvisten Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei,Jeg fikk oppdaget en MA for en måned siden, var da 13 uker på vei. Jeg tok det hele veldig greit, var optimist og tenke at jeg sikkert ble gravid igjen på første forsøk da det gikk så fort sist gang. Er nå de siste ukene at jeg bare har blitt skikkelig deprimert. Synes det er utrolig urettferdig! Har også en genfeil som tilsier at jeg må fjerne både eggstokker og bryster helst innen jeg er 30-35 år, det stresser meg.. Noen her som har noen solskinnshistorier å komme med? Har ikke så mangen jeg kan snakke med om dette da jeg føler ingen forstår den sorgen jeg har/går gjennom..
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hadde en MA i uke 8, i oktober. Jeg også vr veldig innstilt på å bli ferdig med det også kunne begynne på nytt. Men jeg slet med infeksjoner osv etterpå, og nå må jeg innrømme at jeg ikke orker tanken på å prøve på nytt enda. Er nok litt på grensen til å være deprimert pga dette jeg også, men det hjelper å snakke med andre om det (har kun fortalt et par stykker) og få også andre historier. For jeg føler det er fort gjort og føle at det er så urettferdig osv, men jeg tror at det finnes mange der ute som kan slite med enten å få barn eller "beholde" så det er ikke sånn at alle andre får det til og man selv ikke duger.Men her blir det nok lenge til et nytt forsøk, fordi jeg kjenner at jeg er ikke klar g tror ikke jeg hadde taklet det så godt hvis det skjer igjen. Anonymkode: 6b2cf...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå