AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 hvordan finner man kjærligheten? Er det lurt å date mange eller skal man bevare roen og håpe på at han dukker opp tilfeldig? For meg har ikke masse-dating gitt meg annet enn håpløshet. Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 299ac...26d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har erfart kjærligheten. Det er derfor jeg har gitt den opp.Eventuelt, den kjærlighet en opplever gjennom egne barn er så enormt mye større. Anonymkode: 52c93...42b 2
Maleficenta Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Den som intet leter intet finner. Skal du finne kjærligheten så må du treffe og date ulike menn. Han kommer ikke og banker på din dør en dag 1
Maleficenta Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Legger til at ikke legg for mye i det med hver mann du dater. Bare tenk at du skal ha det gøy på veien. Plutselig treffer du en det klaffer med 2
Gjest Mythic Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Han kommer neppe og ringer på døra, i hvert fall Jeg vet neimen ikke, jeg, selv etter mange år med erfaring på baken. Jeg dater litt i rykk og napp, men det har ikke klaffet med noen av dem, til nå. De jeg har vært i langvarige forhold med, har jeg møtt gjennom venner, gjennom jobb og på nett. Egentlig liker jeg ikke nettdating i det hele tatt, og jeg er ikke desperat etter en mann, så jeg tar det temmelig lite seriøst, men jeg har da en profil på et nettdatingsted. Jeg liker best å møte folk i en naturlig setting, men utfordringen ligger i å faktisk møte noen ute i virkelighetens verden.
Maleficenta Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Han kommer neppe og ringer på døra, i hvert fall Jeg vet neimen ikke, jeg, selv etter mange år med erfaring på baken. Jeg dater litt i rykk og napp, men det har ikke klaffet med noen av dem, til nå. De jeg har vært i langvarige forhold med, har jeg møtt gjennom venner, gjennom jobb og på nett. Egentlig liker jeg ikke nettdating i det hele tatt, og jeg er ikke desperat etter en mann, så jeg tar det temmelig lite seriøst, men jeg har da en profil på et nettdatingsted. Jeg liker best å møte folk i en naturlig setting, men utfordringen ligger i å faktisk møte noen ute i virkelighetens verden.tinder
Gjest Mythic Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 tinderÆsj, nei, den har jeg slettet!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Han kommer neppe og ringer på døra, i hvert fall Jeg vet neimen ikke, jeg, selv etter mange år med erfaring på baken. Jeg dater litt i rykk og napp, men det har ikke klaffet med noen av dem, til nå. De jeg har vært i langvarige forhold med, har jeg møtt gjennom venner, gjennom jobb og på nett. Egentlig liker jeg ikke nettdating i det hele tatt, og jeg er ikke desperat etter en mann, så jeg tar det temmelig lite seriøst, men jeg har da en profil på et nettdatingsted. Jeg liker best å møte folk i en naturlig setting, men utfordringen ligger i å faktisk møte noen ute i virkelighetens verden.Jeg tenker også at jeg vil møte en i naturlig setting. Jeg får ofte høre at jeg er veldig sjarmerende, men typisk av de mennene jeg ikke er interessert i. Merker også at jeg tenker veldig mye på det å få kjæreste at jeg mister meg selv oppi det. Snakker mye om det med venner, mest fordi jeg er redd for å ende opp helt alene. Hvor lenge har du vært singel? Hvor gammel er du? Anonymkode: 299ac...26d
Gjest Mythic Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Jeg tenker også at jeg vil møte en i naturlig setting. Jeg får ofte høre at jeg er veldig sjarmerende, men typisk av de mennene jeg ikke er interessert i. Merker også at jeg tenker veldig mye på det å få kjæreste at jeg mister meg selv oppi det. Snakker mye om det med venner, mest fordi jeg er redd for å ende opp helt alene. Hvor lenge har du vært singel? Hvor gammel er du? Anonymkode: 299ac...26dDu kommer ikke til å ende opp alene, slapp av Jeg er jo steingammal, 48 år, og har vært singel i 1,5 år nå. Når jeg ikke har gitt opp håpet, så trenger i hvert fall ikke du gjøre det
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Du kommer ikke til å ende opp alene, slapp av Jeg er jo steingammal, 48 år, og har vært singel i 1,5 år nå. Når jeg ikke har gitt opp håpet, så trenger i hvert fall ikke du gjøre det Steingammal, hehe 😜 Det synes jeg absolutt ikke. Selv er jeg 34 og tenker ofte om andre single damer (og menn) som er eldre enn meg at det ikke kan være noe problem for de å få kjæreste fordi de er snill, flott, smart osv. Er bare ikke så flink å tenke det om meg selv... Anonymkode: 299ac...26d
Gjest Mythic Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Steingammal, hehe 😜 Det synes jeg absolutt ikke. Selv er jeg 34 og tenker ofte om andre single damer (og menn) som er eldre enn meg at det ikke kan være noe problem for de å få kjæreste fordi de er snill, flott, smart osv. Er bare ikke så flink å tenke det om meg selv...Anonymkode: 299ac...26dDa er det bare å øve seg på å tenke fine ting om seg selv, også Jeg har forsåvidt ikke noe problem med å få meg kjæreste, men jeg vil ikke ha en mann bare for å ikke være singel lenger. Etter å ha gått på noen smeller, blir jeg sikkert alt for selektiv, men det må i det minste være en gjensidig tiltrekning for at jeg skal ønske å gå videre med noen.Treffer du menn i hverdagen, da? Enten gjennom jobb, venner, fritidsaktiviteter eller liknende?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Fordelen med å date mange, er at du fort merker hvem det klaffer med! Så slipper du å kaste bort tid på håpløse prosjekter der du så gjerne VIL, men dere passer egentlig ikke sammen. Anonymkode: 0ee3e...85b 1
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 Nå er det forskjellig hvordan hver person tenker, nå til dags er det jo veldig vanlig at flest folk går rundt å dater flere menn/kvinner(eller iallefall i den vestiske delen av verden)før de finner den rette personen de ønsker å dele livet sitt med. Måten jeg tenker på er best er at en kan godt treffe på flere menn/kvinner men da å fokusere mer på vennskap i starten, og så se hvordan det utvikler seg etterhvert, hvem av disse du føler det "klaffer" best med, hvem du merker har en bedre kjemi sammen med deg, o.s.v... Dette kan nok virke som en litt tryggere måte å bygge opp et forhold og en del andre mener sikkert at vennskap er ikke beste start's fase, men det er mulig å forelske seg i sin bestevenn og når dere blir et par så er man ikke kun elskere, men det er også viktig å være bestevenner. Ellers må en jo også prøve seg fram og finne ut av hva slags metode virker best for deg, og å ikke skamme seg over det hvis en gjør det litt annerldes enn hva flest folk driver med.
Gjest jentekvinne Skrevet 17. desember 2015 #14 Skrevet 17. desember 2015 Da er det bare å øve seg på å tenke fine ting om seg selv, også Jeg har forsåvidt ikke noe problem med å få meg kjæreste, men jeg vil ikke ha en mann bare for å ikke være singel lenger. Etter å ha gått på noen smeller, blir jeg sikkert alt for selektiv, men det må i det minste være en gjensidig tiltrekning for at jeg skal ønske å gå videre med noen.Treffer du menn i hverdagen, da? Enten gjennom jobb, venner, fritidsaktiviteter eller liknende?Ja, det må være gjensidig tiltrekning for at jeg også skal involvere meg i noe nytt. I løpet av de siste to årene har jeg truffet noen menn som har vært interesser i meg, men som jeg ikke har følt noe for. Ellers har det vært et par som jeg tenkte at det kunne bli mer med, men som ikke ville fortsette med meg. Har også datet litt der vi bare har møttes et par ganger før det rant ut i sanden. Derfor tenker jeg nå at man må kanskje bare leve livet og håpe på at man treffer en mann på sin vei. Det å aktiv søke etter en virker tydeligvis ikke for meg. Jeg jobber i en bedrift med mange menn, men mange er etablert med familie. Det er sikkert single også, må bare pipe de inn på radaren 😜
Kenta Skrevet 18. desember 2015 #15 Skrevet 18. desember 2015 Legger til at ikke legg for mye i det med hver mann du dater. Bare tenk at du skal ha det gøy på veien. Plutselig treffer du en det klaffer medStøtter den
Okapi Skrevet 18. desember 2015 #16 Skrevet 18. desember 2015 Både og. Hater egentlig dating, og både manglende interesse og inderlig frykt hindrer meg i å ta direkte kontakt med folk på Tinder og slikt, men er jo i det minste der. Vet aldri.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #17 Skrevet 18. desember 2015 Jeg tenker sånn at hvis man skal date og date til man finner den "rette" så blir det jo en helvetes masse sex-partnere til slutt?! Ganske ekkelt å vær 40 år og ha 1500 sex-partnere. Fordi menn bare dumper deg og bytter damer oftere enn vi bytter truse. Er jo sånn det blir når menn må tømme seg i alt. Eneste stedet man kan finne bra menn er nok i en menighet. De har respekt for Gud og moral. Anonymkode: 1b3af...a2f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 Jeg tenker sånn at hvis man skal date og date til man finner den "rette" så blir det jo en helvetes masse sex-partnere til slutt?! Ganske ekkelt å vær 40 år og ha 1500 sex-partnere. Fordi menn bare dumper deg og bytter damer oftere enn vi bytter truse. Er jo sånn det blir når menn må tømme seg i alt. Eneste stedet man kan finne bra menn er nok i en menighet. De har respekt for Gud og moral. Anonymkode: 1b3af...a2fSånn til opplysning, så går det fint an å date uten å ha sex. Anonymkode: ce540...e9e 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 Ganske ekkelt å vær 40 år og ha 1500 sex-partnere.Anonymkode: 1b3af...a2fHva er ekkelt med det? Er sex ekkelt? Hvis ikke sex er ekkelt, hva er det da som gjør at det er ekkelt? Anonymkode: 52c93...42b
Gjest jentekvinne Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 For min del har jeg skjønt at det å date mange gjør noe med meg. Jeg ligger ikke med alle jeg dater bare for å ha det sagt. Men likevel er det følelsesmessig tungt når det ikke går veien. Uansett om jeg likte en eller ikke så tar det alltid litt tid å riste det av seg å begynne å lete på ny. Jeg tror ikke hjertet har godt av å skulle håndtere så mye sånt på veien, man mister piffen og håpet på en måte. Jeg tror derfor det er bedre å vente på en man virkelig liker. Eller iallfall være ganske sikker på at man liker den man velger å gå på date med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå