iove Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei,Er det noen som vet hvordan man lager ny mail som ikke er hotmail eller gmail men gratis? går det an å velge hva som skal stå bak @ uten å betale så alt for mye?
-Jiinxs- Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Uten å være skråsikker så må du vel betale for et domene og ut ifra den så får du muligheten til å velge hva som står etter @. Blir vel tatt ifra navnet på domenet.
iove Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2015 Takk for svar! Ok, men vet du hvordan man lager sånn type mail? prøvd å google, men blir ikke klokere..
-Jiinxs- Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Har ikke vært borti det der før. Noen andre her som har laget en hjemmeside kan kanskje svare deg.Skal ikke en gang begynne å spørre og grave hvorfor du ikke bare bruker Gmail, som er gratis og enkelt å sette opp.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Veldig enkelt og lite utfyllende forklart: Skal du bestemme selv hva som skal stå etter @ må du registrere et domene med dette navnet. Når du eier et domene med navnet du ønsker kan du opprette epostadresser knyttet til domenet. Anonymkode: 8f485...08f
iove Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2015 Har ikke vært borti det der før. Noen andre her som har laget en hjemmeside kan kanskje svare deg.Skal ikke en gang begynne å spørre og grave hvorfor du ikke bare bruker Gmail, som er gratis og enkelt å sette opp.Jeg bare blir så forvirra av hva som er gmail og google account og det er så styrete synes jeg.. så ønsker meg veldig en helt enkel e-postadresse jeg kan ha livet ut
iove Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2015 Veldig enkelt og lite utfyllende forklart: Skal du bestemme selv hva som skal stå etter @ må du registrere et domene med dette navnet. Når du eier et domene med navnet du ønsker kan du opprette epostadresser knyttet til domenet. Anonymkode: 8f485...08fJa, se der ja! da er jeg på vei mot noe, takk
-Jiinxs- Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Jeg bare blir så forvirra av hva som er gmail og google account og det er så styrete synes jeg.. så ønsker meg veldig en helt enkel e-postadresse jeg kan ha livet ut Hvis du vil gjøre det enkelt så lager du ikke et domene som du betaler penger på "resten" av livet.Eneste du trenger å gjøre er å gå inn på www.gmail.com og lage deg en konto der.I mitt hodet er "google accouint" og Gmail det samme. Vet ikke ikke hvor du har fått google account ifra. Men for all del, jeg prøver å ikke å være vanskelig eller kverulerende nå. Det er jo selvfølgelig helt opp til deg.
penny_ Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor betale for noe for resten av livet bare fordi du ikke skjønner forskjellen på gmail og google account? For å kunne bruke Gmail må du ha en Google account. Brukernavnet på Google account blir mailadressen din. Google accounten brukes også til Youtube, Google+, Google drive og alt annet som drives av Google. Altså én konto for alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå