AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei. Mobilen min ble beslaglagt i en sak hvor jeg ble sett på som "mistenkt". Jeg har samarbeidet, gitt dem koder, passord og alt da jeg ikke har noe å skjule. Ble fortalt at det ikke ville ta lang tid.. Har gått nesten 3 uker nå, i mellom tiden har jeg vært i kontakt 3 ganger å spurt etter den for det har virket som jeg har vært nødt til å pushe litt på for å få framgang. De skal jo bare "tømme den" som de sier. Eneste positive nyhetene er at jeg forsvinner som mistenkt (såklart). Problemet er at når jeg ringte inn for 4. gang i går måtte politimannen innrømme at noe var galt. De hadde rett og slett rotet bort mobilen min, de finner den ikke. Han sa at de leter etter den. Jeg er naturligvis veldig irritert, hvis de ikke finner den igjen har ikke jeg råd til ny iphone 6 (som er mobilen de har rotet bort). Lever nå med en gammel trykkemobil som bare kan brukes til sms og ringing. Også mangler jeg mange bilder og nr. Noen som vet om jeg kan kreve erstatning fra politiet hvis de ikke finner den? Og hvor lenge skal jeg la dem "lete"? Regner ikke akkurat med at det er noe de prioriterer. Jeg synes hele greia er skikkelig amatør og jeg føler jeg blir straffet for noe jeg ikke har gjort. Anonymkode: 41e6b...555
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Lykke til, sier nå jeg. Men jeg tviler egentlig veldig sterkt på at dette kommer til å få noen som helst konsekvenser for politiet..... Anonymkode: eec93...c92
Glitnir Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Ja, du kan kreve at politiet erstatter telefonen. Det er en egen avdeling i politiet som jobber med slike erstatningssaker.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Den 18. desember 2015 at 8.46, Glitnir skrev: Ja, du kan kreve at politiet erstatter telefonen. Det er en egen avdeling i politiet som jobber med slike erstatningssaker. Takk for svar! Det er godt å høre Jeg har vært litt bekymret da man ofte hører om alt politiet klarer å slippe unda med. Hadde jo vært helt absurd om jeg skal tape på at de roter bort mobilen min. Egentlig tragisk i seg selv at de klarer å rote bort en mobil i det hele tatt.. - TS Anonymkode: 41e6b...555
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Den 12/21/2015 at 3.37, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det er godt å høre Jeg har vært litt bekymret da man ofte hører om alt politiet klarer å slippe unda med. Hadde jo vært helt absurd om jeg skal tape på at de roter bort mobilen min. Egentlig tragisk i seg selv at de klarer å rote bort en mobil i det hele tatt.. - TS Anonymkode: 41e6b...555 Og enda mer tragisk at du ble mistenkt, eller?? Eller hadde de en god grunn for det? Det kan lønne seg å endre vennskapskretsen sin hvis du vil ha et enklere liv i fremtiden. Anonymkode: 6ee16...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå