AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Trenger å bytte mobil, men er virkelig grønn på det feltet her. Det som er viktig for meg er at det har ett bra kamera, bra batteritid (eller varer ingen mobiler lenger enn en dag?), helst også at det skal gå ann å lade den ganske fort hadde vært fint. I tillegg til det vil jeg gjerne at skjermen skal være sterk så det ikke blir riper eller at den sprekker opp med en gang. Ellers kommer jeg ikke på noe mer Noen som har noen tips? Jeg som de fleste andre vil også ha en ikke så alt for dyr mobil. Kan du noe om dette hadde jeg blitt veldig glad for svar! Anonymkode: a5270...ec5
-Jiinxs- Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Første tips.Ikke skriv "ikke så altfor dyr mobil".Kom med et beløp siden det du spør etter er en veldig subjektiv mening.Jeg er fornøyd med min Sony Z3. Endret 17. desember 2015 av -Jiinxs- 1
Mina S Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har selv en Samsung, men den vil jeg absolutt ikke anbefale hvis du er ute etter en telefon med et batteri med lang levetid.Har hørt av noen venner at Huawei Mate 7 er en meget bra telefon - bra kamera, batteriets levetid er lengre enn det er tilfelle med mange andre telefoner - 4100 mah, og skjermen skal også tåle ganske mye (man skal uansett være forsiktig :).Et lite tips: du bør også tenke på hvilken programvare du gjerne vil ha på telefonen. Altså, om det skal være en Android, Windows eller iOS-tlf.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Første tips.Ikke skriv "ikke så altfor dyr mobil".Kom med et beløp siden det du spør etter er en veldig subjektiv mening.Jeg er fornøyd med min Sony Z3.TS: Jeg skrev ikke altfor dyr pris, pga. jeg egentlig ikke vet hva en dyr mobil er. Jeg syns alt over 2000 kr er dyrt, men har forstått at det blir ansett som en billig mobil. Kan jeg spørre deg hvorfor du er fornøyd med Sony Z3? Jeg har selv en Samsung, men den vil jeg absolutt ikke anbefale hvis du er ute etter en telefon med et batteri med lang levetid.Har hørt av noen venner at Huawei Mate 7 er en meget bra telefon - bra kamera, batteriets levetid er lengre enn det er tilfelle med mange andre telefoner - 4100 mah, og skjermen skal også tåle ganske mye (man skal uansett være forsiktig :).Et lite tips: du bør også tenke på hvilken programvare du gjerne vil ha på telefonen. Altså, om det skal være en Android, Windows eller iOS-tlf.Er vant til å bruke Android så ønsker vel helst å fortsette med det Anonymkode: a5270...ec5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Leste nettopp denne testen: http://www.tek.no/artikler/test-motorola-moto-x-play/219330/alleRundt 3000 kr, bra kamera og batteri ifølge flere tester. Skjermen er ganske stor, 5.5 tommer, så for noen kan den bli i største laget. Anonymkode: 36745...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Leste nettopp denne testen: http://www.tek.no/artikler/test-motorola-moto-x-play/219330/alleRundt 3000 kr, bra kamera og batteri ifølge flere tester. Skjermen er ganske stor, 5.5 tommer, så for noen kan den bli i største laget. Anonymkode: 36745...6ceTS: Åh! Tusen takk :D Anonymkode: a5270...ec5
neon_sun Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Veldig fornøyd med honor 6, gikk fra samsung s4 til den, helt smertefri overgang. Betalte 2600.
-Jiinxs- Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 TS: Jeg skrev ikke altfor dyr pris, pga. jeg egentlig ikke vet hva en dyr mobil er. Jeg syns alt over 2000 kr er dyrt, men har forstått at det blir ansett som en billig mobil. Kan jeg spørre deg hvorfor du er fornøyd med Sony Z3? Anonymkode: a5270...ec5Liker pga størrelsen av skjermen og tykkelsen (tynn). Batterier varer lenge og liker at den tåler vann.Tar fine bilder selv om jeg ikke er så fokusert på akkurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå