Gå til innhold

Aldersforskjell feil vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som er tre år yngre enn meg, kjenner ham ikke godt, men han virker så hyggelig og er ganske kjekk. Jeg er 32, ikke kjempepen og burde vært 10-15 kg lettere. Har ikke all verden av selvtillit, men kunne tenkt meg å bli kjent med ham. Men det er liksom ingenting som taler til min fordel, for han kan jo få yngre, penere, slankere damer, og hvorfor skulle han ikke det? De gangene jeg prøver å ta kontakt med noen jeg liker blir jeg så teit, tror ikke jeg klarer å få fram poenget, men oppfatter uansett alt som en avvisning og gir opp med en gang. Er det i det hele tatt noen vits i å prøve, eller er det best å bare la det gå? Hvor viktig er aldersforskjellen for menn generelt når man er ganske nær i alder?

Anonymkode: 1db19...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Det der lurer jeg på også...

Anonymkode: 1fa06...f54

Gjest PetterPanne
Skrevet

Vi har ikke svarene du søker, det har nemlig mannen du er interessert i.

Vil du ha svarene du søker så burde du prøve deg på ham og finne ut. Verre er det ikke.

Dessuten virker det som at du har lav selvtillit og burde kvinne deg opp litt.

Skrevet

Jeg er 27 og de siste mennene jeg har datet har vært 24, helt tilfeldig. Så ikke ut som det var noe problem.

Men om akkurat denne mannen synes det er greit vet jeg jo ikke.

Skrevet

Jeg vet ikke med andre, men jeg hadde neppe tatt tre års aldersforskjell så seriøst, hvis mye av det andre hadde klaffet. Jeg håper det er flere som tenker slik, innen rimelighetens grenser. 

• Liker 2
Skrevet

Dessuten virker det som at du har lav selvtillit og burde kvinne deg opp litt.

Er klar over det...

Skrevet

3 år? Jeg blir like forundret hver gang voksne mennesker betegner det som aldersforskjell. Det er da virkelig ikke forskjell i det hele tatt, så lenge begge er voksne. 

Skrevet

For det første : det er ikke noe som heter aldersforskjell feil vei...

For det andre : 3 år er INGENTING!

For det tredje : jeg har alltid likt eldre damer enn meg, gjerne endel år eldre, vet ikke hvorfor jeg alltid faller for eldre damer, men det er også fordi jeg faller for den personen , ikke alderen hennes! 

Hilsen kjekk mann 

Anonymkode: 14276...768

• Liker 5
Skrevet

Dette er ikke aldersforskjell å bry hodet sitt med. Ikke at større aldersforskjell heller hadde behøvd å bry hodet. Det vanskelige her er at du har forutintatte meninger om hva slags type kvinner han liker, hvilken alder han foretrekker på dem og at du med det gjør det vanskeligere for deg selv enn det behøver å være. Ha litt tro på deg selv, det er det mange menn som liker :)

Anonymkode: ba4d2...ac5

Skrevet

3 år er jo ingenting :P Rar ting å henge seg opp i. Samboeren min er 5 år yngre enn meg og har til og med valgt å få barn med meg - crazy ass :P

Anonymkode: 7ad3a...1e4

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke aldersforskjell å bry hodet sitt med. Ikke at større aldersforskjell heller hadde behøvd å bry hodet. Det vanskelige her er at du har forutintatte meninger om hva slags type kvinner han liker, hvilken alder han foretrekker på dem og at du med det gjør det vanskeligere for deg selv enn det behøver å være. Ha litt tro på deg selv, det er det mange menn som liker :)

Anonymkode: ba4d2...ac5

Uff, jeg vet, jeg må ta meg sammen. Og 3 år er virkelig ikke mye. Men jeg har alltid følt at jeg er feil, klarer liksom ikke å se for meg at noen skal velge meg framfor alle de som er riktige. Lite konstruktiv tankegang, og irriterende gjenstridig.

Skrevet

Jeg er mann 25 år, og har akkurat funnet tonen med en som er 30. Kjør på!

Anonymkode: 53098...295

• Liker 3
Skrevet

Lov å prøve. Bør nok ikke ha for store forhåpninger. Tenk gjennom hvilke konsekvenser det vil få for deg om du får avslag. Hvor ille er det egentlig? Synes du det er overlevbart kan du forsøke - kanskje er du heldig. Og er du ikke det blir du en erfaring rikere, som du kan ta med deg neste gang noe lignende skulle skje :)

Skrevet

For det første : det er ikke noe som heter aldersforskjell feil vei...

For det andre : 3 år er INGENTING!

For det tredje : jeg har alltid likt eldre damer enn meg, gjerne endel år eldre, vet ikke hvorfor jeg alltid faller for eldre damer, men det er også fordi jeg faller for den personen , ikke alderen hennes! 

Hilsen kjekk mann 

Anonymkode: 14276...768

Samme her, Yngre kvinner interesserer mg ikke i det hele tatt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...