AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Når min tidligere svigerfar var ung reiste han som mange andre ut på sjøen, dette var på 50-60 tallet.Han var mye i Middelhavet og ikke minste ved den afrikanske kysten i Middelhavet, men han forteller at det var et kav å komme seg unna de homofile, de stod å ventet på disse flotte unge menn fra Norge på havna. Når de var rundt i byene måtte de passe på rompa, ellers var det ei hånd som befølte han der. Han hadde aldri opplevd lignende og det gjorde stort inntrykk på unggutten fra Norge.Når de har et slikt åpent forhold til homofili, hvorfor drepes noen og andre ikke? Har det noe om hvilken forgrening av islam som gjør det vanlig i visse områder? Anonymkode: 3787a...497
CaspertheGh0st Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 4
NordicViking Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Når min tidligere svigerfar var ung reiste han som mange andre ut på sjøen, dette var på 50-60 tallet.Han var mye i Middelhavet og ikke minste ved den afrikanske kysten i Middelhavet, men han forteller at det var et kav å komme seg unna de homofile, de stod å ventet på disse flotte unge menn fra Norge på havna. Når de var rundt i byene måtte de passe på rompa, ellers var det ei hånd som befølte han der. Han hadde aldri opplevd lignende og det gjorde stort inntrykk på unggutten fra Norge.Når de har et slikt åpent forhold til homofili, hvorfor drepes noen og andre ikke? Har det noe om hvilken forgrening av islam som gjør det vanlig i visse områder? Anonymkode: 3787a...497Islamske land på 50-60-tallet var kanskje annerledes enn i dag, og fundamentalistene satt ikke med makten. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Islamske land på 50-60-tallet var kanskje annerledes enn i dag, og fundamentalistene satt ikke med makten. Det er likt idag visse steder. Har snakket med folk på jobben som har vært utstasjonert i Algerie for eksempel og der florerer det med homofile mannfolk på byggeplasser og anlegg. Anonymkode: f885c...ac6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Det er likt idag visse steder. Har snakket med folk på jobben som har vært utstasjonert i Algerie for eksempel og der florerer det med homofile mannfolk på byggeplasser og anlegg. Anonymkode: f885c...ac6Algerie var et av landene.han var i hvor han var særlig ettertraktet. En nevner at fundamentalismen kanskje ikke stod så sterkt på 50 og 60 tallet og det kan være en stor grunn, men er det hele grunnen? Mange nasjoner tvinger menneskene til å leve som heterofile selv om de i utgangspunktet er homofile. LLH opplyser på sine sider at de regner med at mellom 5-6% er homofile, når jeg studerte biologi på 90 tallet lærte jeg at ca 10% av alle pattedyr er homofile. Med økt frekvens etter hvor høyt utviklet dyret er. Mennesker har et høyere antall homofile, enn f.eks mus.Hvordan dette kan kalles rasisme lurer jeg på soffapute, er det rasisme å lure på hvordan det ligger an med homofili i forskjellige grupper? Jeg lurer på hvorfor det er så stor forskjell på homofiles rett til å få være homofil i muslimske land. Det er sannelig ikke rasisme. Når man ser spøkelser på høylys dag må man ikke hive ansvaret over på andre ved å bruke rasismekortet i absolutt alle sammenhenger. Ja, jeg er opptatt av at homofile skal ha like rettigheter som oss andre, kaller du det rasisme vil jeg påstå at du diskriminerer homofile. Og det er vi ferdig med i dette landet, slike gammeldagse holdninger må vi være fri for nå. Anonymkode: 3787a...497 7
Klossmajor Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Andelen homofile blant menn er omkring 1-2% ifølge de mest pålitelige undersøkelsene. Jeg vet ikke nøyaktig hva koranen sier om homofili, da jeg ikke har lest så mye av den boken ennå. Men det jeg har blitt fortalt av pakistanere er at homofil praksis ifølge islam skal straffes med døden. Bibelens gud dømmer seksuell omgang mellom menn med døden i tredje mosebok. 1
WubWub Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Av alle rasistiske og islamfiendtlige tråder her inne så er denne her den mest idiotiske jeg har lest så langt. Gratulerer.Forresten hører dette heller inn under Religion-delen og ikke Aktuelle saker/politikk-delen, selv om dere amøber har spammet delen her med 40 tråder om dagen det siste halve året, og ikke har bedre å gjøre om dagene. Jeg syntes han eller hun stiller et godt spørsmål jeg. Og jeg kan ikke helt se pdet islamfiendtlige ved det? Det er da allmennkjent at det er strengt forbudt med homofili i koranen. Faktisk vanker det dødsstraff for å praktisere homofili i en rekke muslimske land, men også kristne.Men til tross for dette så er homofili veldig utbredt i mange muslimske land. Ta afghanistan f.eks, alle vestlige soldater som har tjenestegjort der sammen med afghanske soldater har sett dette. Det har også vært en rekke dokumentarer på NRK for oss som ikke har tjenestegjort der. Nå kjenner jeg personlig flere norske soldater som har vært der nede og de kan bekrefte det som kommer frem i dokumentarene og det er at afghanske soldater alltid har med seg en haug av unge gutter til militærbasene hvor de er utstasjonert. Dette er unge gutter som er kjøpt og betalt, mange av de er mindreårige. De blir brukt til sex (dette er slaveri i praksis, sex slaveri).Men det er ikke bare i militæret dette fenomenet forekommer (som faktisk er en afghansk tradisjon) men også i det sivile liv. Viser til : 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Muslimer som har sex med andre menn i disse landene gjør det fordi kvinnene er fars eller ektefelles eiendom. Mennene er de eneste som har frihet. Det er dokumentarer på NRK sine sider om hvor normalt det er å bruke smågutter i Afghanistan som sexslaver. Også norske soldater i Afghanistan må forholde seg til dette blant afghanske styrker som de lærer opp.Hvis du leser koranen så henvender teksten seg til menn. Den omtaler konsekvent kvinner i tredje person. Det er også interessant at islams tidsregning starter når profeten ble hærfører. Ikke når han ble født. Det er rett og slett en krigsreligion laget av menn for å spre arabisk stammekultur fra 600-tallet. Arabisk-talende settes bevisst i en særstilling innen islam. Det er også grunnen til at jo nærmere man kommer religionens fødested på den arabiske halvøya, jo mer konservativ blir den. Anonymkode: da544...7d1 3
Vox_populi Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Andelen homofile blant menn er omkring 1-2% ifølge de mest pålitelige undersøkelseneHomofili er ikkje eit ja/nei-spørsmål, gråsona er temmeleg stor. I antikkens Hellas var homofili mote og blei prisa som det ypperste. Der var over 10% homofile. Så svaret er vel heller at mellom 1% og 10% av mennene er homofile, avhengig av samfunnstilhøva.
Klossmajor Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Homofili er ikkje eit ja/nei-spørsmål, gråsona er temmeleg stor. I antikkens Hellas var homofili mote og blei prisa som det ypperste. Der var over 10% homofile. Så svaret er vel heller at mellom 1% og 10% av mennene er homofile, avhengig av samfunnstilhøva.Ja, vi har visstnok hatt en del homofile asylsøkere her til lands som plutselig har blitt heterofile etter å ha fått innvilget oppholdstillatelse. Det kan jo tyde på at det er noe i denne påstanden din. 2
Mann 42 Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Når min tidligere svigerfar var ung reiste han som mange andre ut på sjøen, dette var på 50-60 tallet.Han var mye i Middelhavet og ikke minste ved den afrikanske kysten i Middelhavet, men han forteller at det var et kav å komme seg unna de homofile, de stod å ventet på disse flotte unge menn fra Norge på havna. Når de var rundt i byene måtte de passe på rompa, ellers var det ei hånd som befølte han der. Han hadde aldri opplevd lignende og det gjorde stort inntrykk på unggutten fra Norge.Når de har et slikt åpent forhold til homofili, hvorfor drepes noen og andre ikke? Har det noe om hvilken forgrening av islam som gjør det vanlig i visse områder? Anonymkode: 3787a...497Det er muligens slik at "de" ikke er "dem". Har du tenkt over det?
Nordvesta Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Tråden ryddet for hatefullt utsagnNordvesta, mod.
Cowboy Lotte Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Bibelen og Koranen sier begge tydelig at homofili er straffbart, så hvorfor følger vi ikke bibelens lov her i Norge og?? Endret 19. desember 2015 av Cowboy Lotte 3
Berentsens Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Bibelen og Koranen sier begge tydelig at homofili er straffbart, så hvorfor følger vi ikke bibelens lov her i Norge og??Mener du at Norge burde innføre alle Bibelens lover?
Cowboy Lotte Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Mener du at Norge burde innføre alle Bibelens lover? Selvfølgelig, jeg vil ha et helkristent land hvor vi tar alle bibelens lover på fulle alvor. Vi kaller oss et kristen land, men er det da overhodet ikke, en skam er det at de vantro får styre... Endret 19. desember 2015 av Cowboy Lotte 2
Berentsens Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 Selvfølgelig, jeg vil ha et helkristent land hvor vi tar alle bibelens lover på fulle alvor. Vi kaller oss et kristen land, men er det da overhodet ikke, en skam er det at de vantro får styre...Er ikke du en sånn som driver med såkalt hor? 8
Klossmajor Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Er ikke du en sånn som driver med såkalt hor? Nei, det er meg det!
Klossmajor Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 Men jeg vokter meg vel for å sanke ved på sabbaten da.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 Selvfølgelig, jeg vil ha et helkristent land hvor vi tar alle bibelens lover på fulle alvor. Vi kaller oss et kristen land, men er det da overhodet ikke, en skam er det at de vantro får styre...Med tanke på de fleste innleggene dine på Kg så ble dette helt absurd. Anonymkode: ef17e...d18 3
Cowboy Lotte Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 Med tanke på de fleste innleggene dine på Kg så ble dette helt absurd.Anonymkode: ef17e...d18Guds veier er uransakelige. Jeg er den konservative kristendommens fremste forkjemper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå