AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #21 Skrevet 19. desember 2015 Bestiller man skattekortet for 2016, den 1.januar? Jeg vet ikke hva jeg kommer til å tjene da jeg er arbeidsløs atm. Men hvertfall nok til å få skattekort og ikke frikort. Anonymkode: bad2f...636
Mynona Skrevet 19. desember 2015 #22 Skrevet 19. desember 2015 Bestiller man skattekortet for 2016, den 1.januar? Jeg vet ikke hva jeg kommer til å tjene da jeg er arbeidsløs atm. Men hvertfall nok til å få skattekort og ikke frikort.Anonymkode: bad2f...636Skattekortet ditt er lagt ut på Altinn nå. Det ble lagt ut 15.desember. Logg deg inn der og sjekk hva de har lagt til grunn for ditt skattekort, og hvis det ser feil ut kan du endre det. Det er link til å endre det der du ser hva du får.De som har D-nr (utlendinger) må søke selv hvert år, og det må også de som skal ha frikort. De som skal ha frikort må også "fordele" frikortbeløpet til arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #23 Skrevet 19. desember 2015 ingen bolig etc?Anonymkode: 24f0e...f35Eier ingen bolig, dermed ingen boliggjeld. Anonymkode: 7ef21...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå