AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei. Jeg er en jente på 22 år og er forelsket i en gutt på skolen. Vi ble kjent med hverandre helt spontant og det var han som kom bort til meg første gang da vi var på tbane stasjonen. Vi har snakket av og til på skolen og han virker så hyggelig i prating. Han var i USA for en stund (3 uker) og kom tilbake for ca. 2 uker siden og faktisk hadde sendt meg melding om vi kunne møtes dagen etter han har kommet. Men han hadde ikke sendt meg noen melding etter det og vi hadde ikke møtt. Senere så inviterte han meg til en fest. Vi skulle møte og jeg venta han en time men han hadde ikke sendt meg melding den gangen heller så dro jeg hjem. Jeg var kjempesur og til slutt skrev jeg en melding og kjefta han litt og han sa at han ikke visste at jeg ventet på han! Det vsr litt kjipt. Følte meg som en dum men samtidig så liker jeg han veldig godt. Tenker på han hele tiden. Selv om jeg var sur og ble såret av han, sendte jeg melding til han og spurte om vi kunne møtes før jeg reiser i juleferie. Og endelig vi har hatt den første daten i går kveld. Det var god stemning og syns kjemien var perfekt. Vi har så mange felles interesser og det var så hyggelig å prate med han. Vi var i en cafe og jeg var faktisk litt dårlig for jeg skulle reise og ikke få se han en måned. Jeg sa det til han og han har holdt hendene mine og vi har ikke snakket en stund til slutt han kyssa meg. Det var faktisk min første gang og herregud den var så herlig! Siden han spiller piano og jeg elsker piano så spurte jeg om han kunne spille for meg. Vi dro til leiligheten hans. Han bor med sin kompis og han var der da vi dro. Han spilte piano til meg og stemningen var utrolig bra. Han prøvde mange ganger å kysse meg og ja, det gjorde vi (tungekyss også) og han har holdt rundt meg og skjedde klining også, men bare litt. Han sa at han liker meg og han er glad for at jeg var der. Men jeg klarer ikke å tro på han så lett nå for tiden. Tenker han bare å ha sex, tror dere? Var det altfor tidlig å kysse eller kline litt på første date? Hva bør jeg gjøre videre? Takk for svar! Anonymkode: f2b10...b80
Polly Ester Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Kos deg på juleferie med minnet om de gode kyssene og stemningen og så ser du an hvordan kontakten mellom dere er mens dere er fra hverandre i jula. Når dere igjen har muligheten til å møtes på nyåret så ser du også an om dere fortsatt vil date hverandre og hold dere til kyssing så lenge du ikke føler deg helt trygg på han.Når du føler at du kan stole på at han er ærlig med deg og vil noe mer enn bare sex så er det greit å gå over til å ha sex. Og om det da går 4, 5 eller 15 dater så ser du an hele veien. Ha sex når du har lyst og han har lyst. Det taler ikke veldig til hans fordel at han ikke kom på de møtene dere hadde avtalt, så det er nok greit å være litt forsiktig i begynnelsen. Ellers høres han ut som en fin ung mann, syns jeg. Bare kjenn på magefølelsen og se det an over tid. Og lykke til. Og god jul.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Ingenting galt med kyssing på første date. Det er ikke det som avgjør hva som skjer videre.Ingen avsnitt på første innlegg, derimot... Anonymkode: f628f...a27
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Man kan aldri vite om en mann bare vil ha sex eller om han ser for seg giftemål, det må du nesten ta som det kommer. Men ro ned nervene litt og ikke kjeft så fælt på han når han egentlig ikke har gjort noe galt for da vil du hvertfall støte han vekk. Anonymkode: e71ef...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå