Gå til innhold

Truse som nøytraliserer fis, er det en grunn til at dette produktet kun selges til kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det virker som kvinners flatulens er de som lukter mest, jeg har dog ikke noen referanser på kliniske studier som tilsier dette, men erfaringsmessing så virket det slik. Er det grunnen til at butikken EtEnklereLiv selger en truse til kvinner som nøytraliserer FIS?

Link til produktet: http://www.enklereliv.no/shreddies.html?nosto=nosto-page-product1

Anonymkode: 82f1a...1ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, oppi alle utroskapstråder, tråder om krangel i heimen og senksuelle problemer, så var det morsomt å komme over denne påstanden. Tråden hører nok ikke hjemme her, da! 

Tror nok dette produktet selges til menn også, men kanskje kvinner er noe mer sjenerte og ønsker å forsikre seg om at rumpas naturelle parfyme ikke kan luktes av andre? 

Anonymkode: 640df...92d

• Liker 3
Gjest The damned
Skrevet

Den finnes til både menn og kvinner. Hvorfor Enklere liv kun har den til kvinner vet ikke jeg. Kanskje de tror at kvinner er mer flau over lukten,og derfor kun har den?

Men ser her: http://www.myshreddies.com/

Her kan du få deg undertøy,jeans og til og med pyjamas som nøytraliserer lukten :)

Skrevet

Dere som må drive og fise hele tiden hva spiser dere? Gammel ertesuppe?

Skrevet

Alle promper mange, mange ganger om dagen. Også du!

Skrevet

det er vel kanskje myntet på de som har en sykdom som kjør at de ikke kan kontrollere fisingen.

• Liker 1
Skrevet

det er vel kanskje myntet på de som har en sykdom som kjør at de ikke kan kontrollere fisingen.

Alle promper jo mye hver dag.

Fra 10 - 30 ganger daglig.

Skrevet

Alle promper mange, mange ganger om dagen. Også du!

Jeg gjør det ikke.

Skrevet

Jeg gjør det ikke.

Har du et ikke-menneskelig tarmsystem?

Anonymkode: d32b4...f91

• Liker 1
Skrevet

Nå er disse trusene lagd for gravide kvinner, siden det er kjent at gravide har problemer med illeluktene ukontrollerbar tarmgass.
Kvinners fiser lukter generelt ikke værre enn menns, men under graviditet kan det være sjenerende siden man ikke kan stoppe de på noe måte. Nå er min erfaring med menns fiser at de oftest er dødsbomber, og jeg har fremdeles til gode å lukte en jentefis av samme kaliber.

Anonymkode: d5668...24f

Skrevet

Har du et ikke-menneskelig tarmsystem?

Anonymkode: d32b4...f91

Jeg er en alien.

Skrevet (endret)

greehetetjtrjhrthj

Endret av tasso
Skrevet

Tror du promper like mye som det gjennomsnittelige mennesket gjør...

Jeg skal ikke påstå at jeg aldri gjør det, men uhyre sjelden i våken tilstand. Om jeg gjør det når jeg sover, har jeg ingen kontroll over.

Skrevet (endret)

sgdsdfghfdsahfdfhd

Endret av tasso
Gjest Franke Ann
Skrevet

Fæle greier, prumping og raping og pusting og sånn.

Skrevet

Jeg skal ikke påstå at jeg aldri gjør det, men uhyre sjelden i våken tilstand. Om jeg gjør det når jeg sover, har jeg ingen kontroll over.

Det siver ut luft om vi vil eller ei:)

Jeg promper heller ikke så det lager lyd, eller jeg merker det spesielt...Men prompe gjør jeg nok likevel :) 

Skrevet

Anonymkode: 0c70e...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...