Gå til innhold

Til single menn som ikke har hatt sex på over 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en singel mann på 29 som ikke har hatt sex på over ett år. Jeg klarer ikke å snakke normalt med kvinner og alt bare stokker seg og jeg føler de har makt over meg siden de bestemmer om de vil ha sex eller ikke.

Til andre single menn som ikke har pult på over ett år, hvordan klarer dere å leve med dette?

Anonymkode: f014e...904

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel strengt tatt spørre menn som har regelmessig sex om råd, ikke andre som er som deg.

Anonymkode: 13b70...942

• Liker 6
Skrevet

Jeg er en singel mann på 29 som ikke har hatt sex på over ett år. Jeg klarer ikke å snakke normalt med kvinner og alt bare stokker seg og jeg føler de har makt over meg siden de bestemmer om de vil ha sex eller ikke.

Til andre single menn som ikke har pult på over ett år, hvordan klarer dere å leve med dette?

ræva mentalitet. ikke la kvinnene få makt over deg pga fckings sex! Kvinner har en tendens til å utnytte men som er gira på dem.

Anonymkode: cb6d2...bce

• Liker 2
Skrevet

ræva mentalitet. ikke la kvinnene få makt over deg pga fckings sex! Kvinner har en tendens til å utnytte men som er gira på dem.

Hæ?

Anonymkode: 6c160...775

• Liker 5
Gjest cheshirecat
Skrevet

Finn ei dame som åpenlyst heller ikke har hatt seg på ei stund så er du igang. Ut ifra alle sure poster du kan lese her på forumet er det nok flere her som sårt trenger ett ligg eller to. Kjør på! 

Skrevet

Finn ei dame som åpenlyst heller ikke har hatt seg på ei stund så er du igang. Ut ifra alle sure poster du kan lese her på forumet er det nok flere her som sårt trenger ett ligg eller to. Kjør på! 

Herregud!!! 

Anonymkode: 6c160...775

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet det er en ræva mentalitet, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan klare å slutte å tenke på det. Det er utrolig patetisk, men hvordan klarer dere andre menn å leve greit uten å ha hatt sex på så lenge?

Skrevet

Jeg vurderer seriøst å droppe alt av standarder nå bare for å ha sex med noen....

• Liker 3
Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg vurderer seriøst å droppe alt av standarder nå bare for å ha sex med noen....

høres ut som en plan! Bare finn noen som er ute etter det samme og du er good to go. Skulle ikke være så veldig vanskelig..

Skrevet

Vel, nå er ikke jeg mann, men kanskje det hadde hjulpet å fokusere litt mindre på sex? Ikke la alt handle om hvor vidt du har hatt sex på en stund eller ikke. 

Jeg hadde i hvert fall aldri ligget med en mann som var så desperat etter sex at han hadde ligget med hva som helst bare for å få seg noe... 

Skrevet

Løsningen ligger som vanlig i KG: Lag en profil og bruk dem til å få pm. Skriv hva du er på jakt etter først:-)

Det etnisk norske kvinner vil ha er pene, rike menn uten depresjoner som er avholdne med rusmidler og uten barn. Under selve sex-delen skal du være profesjonell og yte 100% i forhold til hvilken som helst mystisk ubevisst behov kvinnen har.

Husk å ikke klage på noe som helst i samlivs-prosessen da det kan bli oppfattet fiendtlig og kvinnediskriminerende.

Anonymkode: d6f70...215

• Liker 3
Skrevet

Dette! Jeg møtte min FB når jeg var helt kanon på en billig pub i Oslo. Jeg kan ikke huske hva jeg sa, jeg tror jeg for det meste holdt kjeft og svarte på spørsmål. Men jeg holdt hendene hennes mens vi pratet (over bordet tror jeg). Etterpå var jeg sørpa og ville hjem for å sove, men da skulle hun bli med, når hun fikk vite at jeg bodde lengre unna enn henne (sånn type 5-6 minutter unna) dro vi hjem til henne.

Nå dersom jeg har lyst på noe er alt jeg trenger å skrive "Øl?" og så kommer hun dit jeg er. Planen er å etterhvert klare å kutte ned kommunikasjonen til kun tegn, slik at jeg slipper så mange bokstaver. Jeg vil begynne å bare sende "?" og så prøve å få henne til å bare svare "!" eller "x" for å spare tid og krefter.

Jeg tror også det handler en del om å klare å drikke seg forbi sine begrensninger men uten å drikke seg inn i nye begrensninger. Noen folk drikker for lite, og blir kjedelig. Noen drikker for mye og blir amøber. Folk som meg drikker til den gylne sonen mellom å være kvitt begrensninger og amøbe (dog litt lengre mot amøbesiden siden jeg liker alkohol).

• Liker 1
Skrevet

Om du er så desperat etter sex, har du også valget om å utforske det "alternative markedet", men det skjer helt på eget ansvar og konsekvenser kan forekomme.

Men på den positive siden slipper du å bruke energi på å lete og forføre og diskutere hvor man vil hoppe i halmen. Lomma vil brenne uansett.

Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)

Dette! Jeg møtte min FB når jeg var helt kanon på en billig pub i Oslo. Jeg kan ikke huske hva jeg sa, jeg tror jeg for det meste holdt kjeft og svarte på spørsmål. Men jeg holdt hendene hennes mens vi pratet (over bordet tror jeg). Etterpå var jeg sørpa og ville hjem for å sove, men da skulle hun bli med, når hun fikk vite at jeg bodde lengre unna enn henne (sånn type 5-6 minutter unna) dro vi hjem til henne.

Nå dersom jeg har lyst på noe er alt jeg trenger å skrive "Øl?" og så kommer hun dit jeg er. Planen er å etterhvert klare å kutte ned kommunikasjonen til kun tegn, slik at jeg slipper så mange bokstaver. Jeg vil begynne å bare sende "?" og så prøve å få henne til å bare svare "!" eller "x" for å spare tid og krefter.

Jeg tror også det handler en del om å klare å drikke seg forbi sine begrensninger men uten å drikke seg inn i nye begrensninger. Noen folk drikker for lite, og blir kjedelig. Noen drikker for mye og blir amøber. Folk som meg drikker til den gylne sonen mellom å være kvitt begrensninger og amøbe (dog litt lengre mot amøbesiden siden jeg liker alkohol).

..."?"

Endret av cheshirecat
Skrevet

for min del er det "kun" 6 mnd siden .... men uansett.
jeg er 30 år og har ikke hatt sex pga. jeg velger å ikke ha sex. det er MITT valg.
siden jeg har gitt meg selv "makta" så stresser jeg ikke over situasjonen. og hvis det er én ting kvinner reagerer negativt på så er det menn som stresser med å få seg et ligg. har nå andre prioriteter i livet så får kjærligheten komme når den kommer.

oppsumert: slapp av og ikke vær fordesperat. 

• Liker 7
Skrevet

Menn utnytter ikke kvinner som er gira på dem?

Skrevet

Runker vel. :) 

Anonymkode: e0c48...b3c

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt sex på åtte år, og kan ikke forestille meg at jeg noensinne kommer til å ha det igjen. Sex er bare fjerne minner og tørr teori for meg nå, noe fremmed og betydningsløst som andre mennesker bedriver bak lukkede dører.

Anonymkode: 650bc...e6f

• Liker 4
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Ett år er da ingenting. Har gått lenger enn det før. Jeg skjønner at samfunnet forøvrig forteller deg at du er en taper om du en singel mann som ikke har sex minst én gang i måneden, men det skal du bare drite i. Det er uansett ikke de skarpeste knivene i skuffen som lar sex komme i forgrunnen av sine liv. Sex er hyggelig i seg selv det, men hele den "forføringsprosessen" på forhånd er et sabla stress (om du er ute etter noe tilfeldig). Og de fleste menn må faktisk jobbe litt for å "få seg noe". Det er kun de færreste som får fitte slengt rett i fanget uten noen som helst form for effort, så akkurat det er ikke noe å sammenligne seg med.

Så nå når vi har fått etablert at for en normal mann vil det stort sett alltid være et visst "stress-element" i det å skaffe seg tilfeldig sex (arbeidet på forhånd, risikoen for at du får en gråtende dame på telefonen etterpå fordi du ikke ville noe mer o.s.v), kan man spørre seg hvor verdt det det egentlig er å hige etter å ha mest mulig tilfeldig sex - med mindre du bare får det slengt i fanget uten noen som helst form for forventninger eller forpliktelser. Jeg kan komme på minst 100 ting som er mer givende enn å chatte opp en eller annen dame i en bar som jeg egentlig ikke er så veldig interessert i.

Om det er fast følge du er ute etter, så er det ihvertfall naturlig at det går en stund mellom hver gang du fatter interesse for noen på den måten - og de fatter den samme interessen for deg. Med en gang ting er seriøst er det tross alt en god del ting som skal klaffe (med mindre man er av den desperate sorten).

Så kort oppsummert: Slapp av. Du er helt normal.

Endret av Franke Ann
Skrevet

Du er en sytepave og pingle, TS! Ikke sex på ett år er vel ikke noe å grine for. Jeg er riktignok kvinne og for bare noe herk å regne i mange menns øyne, men jeg hadde ikke sex med noen i ca. 12 år. Jeg tror jeg har vett og forstand i behold.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...