Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene og bor i en annen by enn foreldrene mine, jeg flyttet utenlands for å gå på universitet og de flyttet samtidig vestover. Jeg kjenner altså ingen i byen hvor foreldrene mine bor utenom kollegene mine fra sesongjobben som gjør at jeg kommer "hjem" om sommeren og til jul. Jeg kjenner meg litt ensom og har ingen jeg kan se sosialt når jeg har fri. Jeg har lyst å spørre en kollega om å ta en kaffe i lag for å bli bedre kjent, men kun vennskaplig ettersom jeg har samboer i utlandet. Kjenner jeg har blandede følelser siden det er en mannlig kollega, men han vet jeg er i et forhold og er samtidig den eneste jeg føler er "vennskapsmateriale" og som er på min alder. Er dette greit? Hva ville du som mann tenkt?

Anonymkode: ce035...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er helt greit det. Selv ville jeg ikke tenkt mer på det som en hyggelig invitasjon.

Skrevet

Og for å se på saken fra den andre siden: du ville ikke hatt problemer med det om samboeren din ville bli kjent med en annen mann?

-TS

Skrevet

Helt greit det, bare sørg for at han på forhånd vet at du har kjæreste. Hva med å si det som det er, "du virker så ålreit, jeg kjenner få i byen, ikke misforstå for jeg har kjæreste, men kanke vi ta en kaffe/bowling/pils en dag? "

Anonymkode: 50e89...182

• Liker 2
Skrevet

Og for å se på saken fra den andre siden: du ville ikke hatt problemer med det om samboeren din ville bli kjent med en annen mann?

-TS

Nei, vennskap må da gå an ! :)

Anonymkode: 50e89...182

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du snakket med din kjæreste om hva du og han mener om vennskap mellom dere og personer av det motsatte kjønn? Det er jo kanskje han du bør snakke med her for å finne ut av deres grenser som par.

Skrevet

Han har flere jentevenner som han ser ofte så det burde ikke være et problem :)

-TS

Skrevet

Jeg ser ikke problemet så lenge den andre fyren er klar over at du har kjæreste :)

Skrevet

inviter gjerne på kaffe, men spesifiser på forhånd at det kun er vennskapelig.
nordmenn har en lei tendens  til å tolke all oppmerksomhet fra motsatt kjønn som dating/sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...