Gjest Badebuksa Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Det er en pågående heksejakt både her og andre steder. De som har skrive- og/eller talefeil får gjennomgå. Seriøse tråder sporer helt av fordi Hans Bedrevitersen og hans (!) venner skal hevde seg selv og henge seg opp i skrivefeil. "Åh, jeg blir bare så irritert når jeg ser skrivefeil altså", er en setning som går igjen som årsak til at de velger å spore av en tråd og henge seg opp i skrivefeil. Jeg var sånn selv, det skal jeg glatt innrømme, men da jeg ble voksen skjønte jeg at det er fullstendig idiotisk å holde på sånn. På en dårlig dag kan vi alle henge oss opp i det ene og det andre, men bør vi ikke heller la være? Jeg skal fra nå av gå foran med et godt eksempel... Forstår du hva trådstarter snakker om? Det holder. Med mindre det er en diskusjon i "samfunn og verden -> språk", så hold deg for god til å holde på på den måten.Flåsete svar er det en egen tråd for, svar gjerne der så mye du vil! Men jeg er lei av at folk som skriver feil skal få gjennomgå og i verste fall ikke få ordentlige svar på det de lurer på bare fordi Bedrevitersen skal få hakk i plata og henge seg fullstendig opp i skrivefeilene. Jeg er faktisk så lei at jeg kjenner at jeg har lyst til å drive litt heksejakt på de som henger seg opp i skrivefeil! Hva synes du om det? Det optimale er selvsagt at alle er fornøyde, og ingen krangler, men det går jo ikke an. Endret 17. desember 2015 av Badebuksa
ops2 Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 De skal behandles som en behandler barn, ignorer dårlig oppførsel. De koser seg når de gjør andre irriterte. Får de ikke svar på postene sine, blir de lei seg.Jeg fikk en slik på meg en gang jeg postet i et engelsktalende forum. Jeg ignorerte han og fortsatte tråden. Han kommenterte aldri skrivefeilene mine igjen. 2
Vox_populi Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Hvilke eksempler har du på at de med talefeil får gjennomgå? Jeg tror ikke jeg har hørt eller sett noe slikt - kommer ikke på det i farten, iallfall? 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Om du driver heksejakt mot de som driver heksejakt så er du en som bedriver heksejakt og dermed må du bedrive heksejakt på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå