Gå til innhold

Har du smakt varm sjokolade med chili?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er veldig godt antar jeg, men jeg liker best egentlig med kanel og krem. vil ikke drikke kakako med chili i hvis jeg ikke må. de bruker sikkert chili pulver da? tipper det er ganske godt, men kunne ikke tenke meg å drikke det. ville gått mot mine idealer.

• Liker 1
Skrevet

jeg har smakt kaffe med chili, var ikke min greie.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Lager KUN kakao med chili selv, har blitt så glad i det at det blir aldri det samme uten :P

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er godt :)

• Liker 1
Skrevet

har lyst til å lage kakao nå faktisk. lurer på om jeg skal gjøre det....

• Liker 1
Skrevet

Ja. Lager KUN kakao med chili selv, har blitt så glad i det at det blir aldri det samme uten :P

Bruker du chilipulver? Må chilipulveret siles bort fra kakaoen eller kan man drikke kakaoen uten å sile den?

Anonymkode: b12b8...df9

Skrevet

Tusen takk for svar, alle dere snille! :hjerte:

Skrevet

Bruker du chilipulver? Må chilipulveret siles bort fra kakaoen eller kan man drikke kakaoen uten å sile den?

Jeg bruker pulver noen ganger. Som regel kutter jeg bare noen biter chili og har oppi, også heller jeg i koppene eller over på kanne med en sil. Synes smaken blir bedre enn med pulver, men begge deler funker fint :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker pulver noen ganger. Som regel kutter jeg bare noen biter chili og har oppi, også heller jeg i koppene eller over på kanne med en sil. Synes smaken blir bedre enn med pulver, men begge deler funker fint :) 

Tusen takk for gode råd! :)

Skrevet

Tusen takk for gode råd! :)

Bare hyggelig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...