AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Flere her som fikk beskjed om at de har store celleforandringer? cin 3? Vet ikke når jeg blir konisert, men gå vel gjennom julen med dette. Anonymkode: ff981...4d3
silkhand Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Ja,jeg fikk beskjed om det for 2 uker siden. Hadde konisering på tirsdag. Bare spør hvis du lurer på noe
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Så heldig du er som fikk gjort det så kjapt etter beskjeden! Jeg fikk vite at jeg må vente i 1-2 mnd Sa de noe om at tappen som ble fjernet skal undersøkes, og at det kan være kreftceller i den? Eller er cin3 din endelige diagnose? Jeg var så sjokkert at jeg glemte å spørre om det da legekontoret ringte. Anonymkode: ff981...4d3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har nylig tatt en celleprøve, er cin3 alvorlig? Får svar på den i morgen og kjenner jeg er nervøs Anonymkode: 4cdd2...33a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Så heldig du er som fikk gjort det så kjapt etter beskjeden! Jeg fikk vite at jeg må vente i 1-2 mnd Sa de noe om at tappen som ble fjernet skal undersøkes, og at det kan være kreftceller i den? Eller er cin3 din endelige diagnose? Jeg var så sjokkert at jeg glemte å spørre om det da legekontoret ringte.Anonymkode: ff981...4d3Jeg ble konisert ca 6 uker etter at jeg fikk telefonen fra legekontoret.De undersøker det som de tar bort, og så tar de samtidig en prøve av livmorhalsen for å utelukke kreft. Det siste visste jeg ikke om før jeg ble konisert, men fikk det opplyst på legekontoret ved celleprøven ett halvt år etter.Jeg var kreftfri, og det tror jeg de aller fleste er. 😊 Anonymkode: 11c6f...267 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har nylig tatt en celleprøve, er cin3 alvorlig? Får svar på den i morgen og kjenner jeg er nervøsAnonymkode: 4cdd2...33aIkke ta sorgene på forskudd Men for å svare på spm ditt så betyr cin3 at det er alvorlige celleforandringer. Det er forstadier til kreft, og endel av livmorshalsen opereres vekk (koniseres). Anonymkode: ff981...4d3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ble konisert ca 6 uker etter at jeg fikk telefonen fra legekontoret.De undersøker det som de tar bort, og så tar de samtidig en prøve av livmorhalsen for å utelukke kreft. Det siste visste jeg ikke om før jeg ble konisert, men fikk det opplyst på legekontoret ved celleprøven ett halvt år etter.Jeg var kreftfri, og det tror jeg de aller fleste er. 😊Anonymkode: 11c6f...267Hadde du også cin3? Hvor gammel var du da du ble konisert? Anonymkode: ff981...4d3
silkhand Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Hadde du også cin3? Hvor gammel var du da du ble konisert?Anonymkode: ff981...4d3jeg er 23
Gjest incognita Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 cin 3 her også, konisert snaue 4 uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå