Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) Har kjøpt billetter til Manchester United kamp med Londontur til kjæresten til jul, og har veldig lyst til å pakke de inn på en original og morsom måte! Noen som har noen forslag? På forhånd tusen takk!:xpb_knuddel:

Anonymkode: 78ca9...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en schvæææær eske som du fyller med ved/stein eller andre tunge ting, fyll på med avispapir, med gaven på bunnen I en konvolutt :P

Skrevet

Send ham på skattejakt rundt i og utenfor huset?:) Med små hint om hvor neste spor er, og som til slutt leder ham til premien:)

Anonymkode: 9dbab...21f

Gjest morhjertegod
Skrevet

For en fin gave, han kommer til å bli overlykkelig . Får satse på Manchester United seier! 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hei :-) Har kjøpt billetter til Manchester United kamp med Londontur til kjæresten til jul, og har veldig lyst til å pakke de inn på en original og morsom måte! Noen som har noen forslag? På forhånd tusen takk!:xpb_knuddel:

Har du råd til å kjøpe en poster/plakat av laget han IKKE heier på,så kan du jo legge billettene i en konvolutt og lime bakpå? Eller andre effekter som du kan gjemme dem i? Han vil ihvertfall få et litt spørrende/uforstående uttrykk da regner jeg med.Var det som falt meg inn.Veldig fin gave da :-)

Skrevet

Send ham på skattejakt rundt i og utenfor huset?:) Med små hint om hvor neste spor er, og som til slutt leder ham til premien:)

Anonymkode: 9dbab...21f

Det hadde vært en god idé hadde det ikke vært for at vi ikke skal feire jul i samme hus :)

Skrevet

Ta en schvæææær eske som du fyller med ved/stein eller andre tunge ting, fyll på med avispapir, med gaven på bunnen I en konvolutt :P

Har tenkt på noe sånt, men ville ha noe som var enda mer originalt om du skjønner :hoppe: Vil at han virkelig skal begynne og lure, og at det skal være noe han husker i lang tid fremover :rodmer:

Skrevet

Har du råd til å kjøpe en poster/plakat av laget han IKKE heier på,så kan du jo legge billettene i en konvolutt og lime bakpå? Eller andre effekter som du kan gjemme dem i? Han vil ihvertfall få et litt spørrende/uforstående uttrykk da regner jeg med.Var det som falt meg inn.Veldig fin gave da :-)

Det var jo en veldig god idé! Hvertfall en variant av det. Kanskje få det til å virke som jeg har kjøpt billetter til en kamp med de istedenfor? :fnise: Eventuelle forslag til hvordan det kan gjøres?

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det var jo en veldig god idé! Hvertfall en variant av det. Kanskje få det til å virke som jeg har kjøpt billetter til en kamp med de istedenfor? :fnise: Eventuelle forslag til hvordan det kan gjøres?

Ja,finn din variant av det.Uttrykket hans blir sikkert minneverdig :-D

Skrevet

Skriv utenpå konvolutten "Til min ...(osv)", og bruk fargene til det andre laget på skriften, og dekorer konvolutten med logoen o.l.  til dette laget han ikke heier på :) (Så kanskje han tror at du har tatt feil av lagene :fnise:) Inni konvolutten legger du en ny konvolutt som er påskrevet teksten: Jeg håper at du har satt av tid til å dra til ...( det stedet det mislikte laget spiller) dato...(dato for det mislikte laget)

Lim denne konvolutten godt igjen, etter å ha lagt bilettene inni :)

Anonymkode: 4c3ad...57f

• Liker 1
Skrevet

Får håpe han ikke er en av de virkelige ''fotballidiotene'' da, sånn bokstavelig talt, for da er det mulig ''tøysegaven'' ryker i peisen før den i det hele tatt åpnes...

Anonymkode: d0a1b...21f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...