AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hei :-) Har kjøpt billetter til Manchester United kamp med Londontur til kjæresten til jul, og har veldig lyst til å pakke de inn på en original og morsom måte! Noen som har noen forslag? På forhånd tusen takk! Anonymkode: 78ca9...a86
RompeRusk Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Ta en schvæææær eske som du fyller med ved/stein eller andre tunge ting, fyll på med avispapir, med gaven på bunnen I en konvolutt
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Send ham på skattejakt rundt i og utenfor huset?:) Med små hint om hvor neste spor er, og som til slutt leder ham til premien:) Anonymkode: 9dbab...21f
Gjest morhjertegod Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 For en fin gave, han kommer til å bli overlykkelig . Får satse på Manchester United seier!
Gjest Blomsterert Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hei :-) Har kjøpt billetter til Manchester United kamp med Londontur til kjæresten til jul, og har veldig lyst til å pakke de inn på en original og morsom måte! Noen som har noen forslag? På forhånd tusen takk!Anonymkode: 78ca9...a86Har du råd til å kjøpe en poster/plakat av laget han IKKE heier på,så kan du jo legge billettene i en konvolutt og lime bakpå? Eller andre effekter som du kan gjemme dem i? Han vil ihvertfall få et litt spørrende/uforstående uttrykk da regner jeg med.Var det som falt meg inn.Veldig fin gave da :-)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Send ham på skattejakt rundt i og utenfor huset?:) Med små hint om hvor neste spor er, og som til slutt leder ham til premien:)Anonymkode: 9dbab...21fDet hadde vært en god idé hadde det ikke vært for at vi ikke skal feire jul i samme hus Anonymkode: 78ca9...a86
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Ta en schvæææær eske som du fyller med ved/stein eller andre tunge ting, fyll på med avispapir, med gaven på bunnen I en konvolutt Har tenkt på noe sånt, men ville ha noe som var enda mer originalt om du skjønner Vil at han virkelig skal begynne og lure, og at det skal være noe han husker i lang tid fremover Anonymkode: 78ca9...a86
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Har du råd til å kjøpe en poster/plakat av laget han IKKE heier på,så kan du jo legge billettene i en konvolutt og lime bakpå? Eller andre effekter som du kan gjemme dem i? Han vil ihvertfall få et litt spørrende/uforstående uttrykk da regner jeg med.Var det som falt meg inn.Veldig fin gave da :-)Det var jo en veldig god idé! Hvertfall en variant av det. Kanskje få det til å virke som jeg har kjøpt billetter til en kamp med de istedenfor? Eventuelle forslag til hvordan det kan gjøres? Anonymkode: 78ca9...a86 1
Gjest Blomsterert Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Det var jo en veldig god idé! Hvertfall en variant av det. Kanskje få det til å virke som jeg har kjøpt billetter til en kamp med de istedenfor? Eventuelle forslag til hvordan det kan gjøres?Anonymkode: 78ca9...a86Ja,finn din variant av det.Uttrykket hans blir sikkert minneverdig :-D
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Det var jo en veldig god idé! Hvertfall en variant av det. Kanskje få det til å virke som jeg har kjøpt billetter til en kamp med de istedenfor? Eventuelle forslag til hvordan det kan gjøres?Anonymkode: 78ca9...a86Skriv utenpå konvolutten "Til min ...(osv)", og bruk fargene til det andre laget på skriften, og dekorer konvolutten med logoen o.l. til dette laget han ikke heier på (Så kanskje han tror at du har tatt feil av lagene ) Inni konvolutten legger du en ny konvolutt som er påskrevet teksten: Jeg håper at du har satt av tid til å dra til ...( det stedet det mislikte laget spiller) dato...(dato for det mislikte laget)Lim denne konvolutten godt igjen, etter å ha lagt bilettene inni Anonymkode: 4c3ad...57f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Får håpe han ikke er en av de virkelige ''fotballidiotene'' da, sånn bokstavelig talt, for da er det mulig ''tøysegaven'' ryker i peisen før den i det hele tatt åpnes... Anonymkode: d0a1b...21f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå