Minte Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Har alltid vært så utrolig teit (ubevisst, med full av anger etterpå) med de jeg liker, kun for å skyve de unna meg, for da er det liksom det med meg de ikke liker, kontra personlighet/utseende.Det er jo selvfølgelig ubehaget som kommer etterpå, for disse personene har vært enten på skole eller jobb.Hvordan kan man på en enkel måte vise interesse for noen uten at det blir kleint for noen av partene?
Miklo Velka Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Vi menn er ganske enkle, og de fleste av oss er nok heller ikke godt vant med jenter som viser interesse, så det skal trolig ikke mye til. ;-) 1
Hapa Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Veldig mange kvinner er dårlige på det å vise interesse overfor menn de liker , så de fleste menn er ikke bortskjemte med akkurat det. Liker du en mann så vis ham det, det er ikke noe farlig, og du kan være rimelig sikker på at han setter pris på det! 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Veldig mange kvinner er dårlige på det å vise interesse overfor menn de liker , så de fleste menn er ikke bortskjemte med akkurat det. Liker du en mann så vis ham det, det er ikke noe farlig, og du kan være rimelig sikker på at han setter pris på det!hvis det er en pen dame, så setter selvfølgelig menn pris på det, men jeg føler meg ikke pen nok til å gjøre sånt. Er redd jeg bare vil bli oppfattet som dum som tror at noen kan bli interessert i meg og at jeg gjør det ubehagelig for dem siden de må avvise meg Anonymkode: 9326a...946
Okapi Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 hvis det er en pen dame, så setter selvfølgelig menn pris på det, men jeg føler meg ikke pen nok til å gjøre sånt. Er redd jeg bare vil bli oppfattet som dum som tror at noen kan bli interessert i meg og at jeg gjør det ubehagelig for dem siden de må avvise meg Anonymkode: 9326a...946Du trenger jo ikke erklære din kjærlighet på grisedramatisk vis heller da. Et ærlig "du har ikke lyst til å gå ut med meg en dag?", og et forsiktig "det var vel verdt et forsøk" om du blir skudd ned tåler han nok fint. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Du trenger jo ikke erklære din kjærlighet på grisedramatisk vis heller da. Et ærlig "du har ikke lyst til å gå ut med meg en dag?", og et forsiktig "det var vel verdt et forsøk" om du blir skudd ned tåler han nok fint.Innerst inne vet jeg jo at det ikke er farlig, det er bare så vanskelig å gjøre noe som jeg egentlig ikke tror at vil bli godt mottatt. Anonymkode: 9326a...946
Hapa Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 hvis det er en pen dame, så setter selvfølgelig menn pris på det, men jeg føler meg ikke pen nok til å gjøre sånt. Er redd jeg bare vil bli oppfattet som dum som tror at noen kan bli interessert i meg og at jeg gjør det ubehagelig for dem siden de må avvise meg Anonymkode: 9326a...946Nå er det sånn at de aller fleste av oss mennesker har et helt normalt utseende, det er kun noen få som er ekstremt pene. Og så er det sånn at de aller fleste menn uansett ikke har utseendet som viktigste kriterie når de ser etter en kjæreste, de ønsker å finne en kvinne de får god kjemi med som de blir glad i og kan skape en fremtid med.Og husk: det er sånn for alle som ønsker å finne en kjæreste, de må stikke fram hodet og ta sjanser, med fare for å bli avvist. Jeg skal love deg at om en gutt tar initiativ og ber deg ut på date så er han nervøs han også! 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Det trenger ikke å bli kleint i det hele tatt. Jeg syns det er mye mindre kleint at en mann forteller meg rett ut at han er nysgjerrig på meg og ser kjærestepotensiale i meg og ber meg på date , enn når en mann driver med småhinting og er nervøs og utydelig.Den som intet våger intet vinner, så for å få gullpremien er du jo faktisk nødt til å være tydelig med den du vil ha. Anonymkode: 4067d...d54 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Du skriver jo at du har skjøvet de unna. Da trenger du jo ikke hoppe over til det motsatte med en gang, ved å ta direkte initiativ. Kanskje først øve deg på å opptre normalt og hyggelig overfor dem? Anonymkode: b1a2b...1b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå