AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Er veldig usikker på overskriften jeg kan bruke til dette, men er det merkelig for gutter at ei på 28 er interessert i en på 22, blir dette for stor aldersforskjell?Nå tør ikke jeg å gjøre noe som helst, før jeg er sikker på at følelsen er gjensidig, men jeg vil gjerne vite deres tanker rundt dette? Anonymkode: 31b92...5db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Nei! Det er ikke rart i det hele tatt.. Har gutten vist noe interesse ?? Anonymkode: 8a58a...00c 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Nei! Det er ikke rart i det hele tatt.. Har gutten vist noe interesse ?? Anonymkode: 8a58a...00cPer i dag er det bare vennskap, men vet helt ærlig ikke hva jeg skal se etter når det kommer til interesse. Enten er han like tilbaketrukken og sjenert som meg, eller så er det kun vennskap han er ute etter.TS Anonymkode: 31b92...5db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Så dere har snakket sammen ? Anonymkode: 8a58a...00c
Ananas. Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg mener det kommer an på hvor man er i livet (f.eks. ny student uten konkrete fremtidsplaner sammen med en som er i full jobb, har kjøpt hus, er klar for barn etc.), men rent mentalt er man nok så nære at det er modenhet/umodenhet som avgjør om det det blir for stor forskjell. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Begge er på likt plan i livet. Hovedspørsmålet er vel egentlig om gutten syns det kan være ekkelt med en på min alder.Legg merke til at jeg sier gutt og ikke mann, ser forresten ikke på meg selv som kvinne heller. TS ps. takk for svar! Anonymkode: 31b92...5db
Cathj Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er 28 og min samboer er 23. Vi møttes da han akkurat hadde fylt 19 år.Jeg er enig med det som blir sagt over her, det kommer helt an på hvilken posisjon dere er i i livet, samt modenhet. Det er ingenting i vårt forhold som stresser meg med tanke på alderen hans, og jeg tenker aldri på aldersforskjellen vår før noen spør meg om den. Så nei, gutter på 22 år synes ikke det er rart at du er interessert, og det har skjedd at de er interesserte tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er 28 og min samboer er 23. Vi møttes da han akkurat hadde fylt 19 år.Jeg er enig med det som blir sagt over her, det kommer helt an på hvilken posisjon dere er i i livet, samt modenhet. Det er ingenting i vårt forhold som stresser meg med tanke på alderen hans, og jeg tenker aldri på aldersforskjellen vår før noen spør meg om den. Så nei, gutter på 22 år synes ikke det er rart at du er interessert, og det har skjedd at de er interesserte tilbake. Dette lover bra, selv om 6 år føles mye mer enn 5 år i denne aldersgruppen, hehe.Muligens så ordner det seg, hvis han viser noen tegn Anonymkode: 31b92...5db
Cathj Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Dette lover bra, selv om 6 år føles mye mer enn 5 år i denne aldersgruppen, hehe.Muligens så ordner det seg, hvis han viser noen tegn Anonymkode: 31b92...5dbMen det er ikke så stor forskjell på 22 og 23, så hvis min 23-åring er klar nå, så kan det hende han her er det også
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Jeg var 22 da jeg møtte min mann og han var 28:) Vært i lag i snart 6 år Anonymkode: 975eb...2d1
-jk- Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg synes ikke dette er noe problematisk aldersforskjell. Jeg var 25 da jeg traff kona, som da var 32 år og altså 7 år eldre. Vi har nå holdt sammen i snart 19 år og ært lykkelig gift i snart 15 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå