AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg lurer på om det er noen som har noen tips til bryllupsreise? Vi har ikke muligheten til å reise langt (maldivene f.ek) toppen er 7t, har sett på santorini i hellas, men liitt skeptisk til hellas, med tanke på konkurs greiene! Men er det noen som har noen tips? Vi liker strender, å sol Helst ikke no ekstremt turist sted Anonymkode: 5a74f...efa
cherry blossomed. gone. Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Santorini er jo topp da. ville dratt dit.
skruf Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Santorini er nydelig!Jeg har vært 3 ganger i Hellas i år, merket ikke noe særlig til den greske økonomien. Ikke annet enn at mye var billigere pga de ville kapre kunder. F.eks var det billigere å ta drosje. Flere ganger opplevde jeg at drosjesjåførene avtalte en pris og slo av takstameteret og kjørte "svart", men det var jo forsåvidt ikke noe som gikk utover oss.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Okey! Takk for svar! Santorini er selfølgelig aktuelt, men hadde vært spennende og fått noen tips, for andre reisemål alltid spennende og titte litt å Anonymkode: 5a74f...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå