Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Er det mulig å få tak i maler til fransk manikyr noe sted? Jeg kjøpte et sett med neglelakker for en god stund siden, og det fulgte med sånne små klistrelapper man kan sette på neglene så det går raskere og lettere å legge den hvite lakken. Nå er det tomt for maler, og jeg har spurt i noen parfymerier, men de ser bare dumt på meg. Skikkelig irriterende at det tydeligvis ikke er å oppdrive. Jeg får det jo til på et vis uten maler også, men det går så mye raskere med!
Gjest Lea Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Du får dem blant annet hos Kappahl. Tror at det er Depend som lager dem.
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Løse maler altså? Ikke som del av et sett? Da får jeg sjekke KappAhl, da. Takk for tips! (Så merkelig at en klesbutikk har, men ikke de største parfymeriene...)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Med bittelitt øvelse går det veldig greit uten disse malene. Blir finere også synes jeg da. Vet ikke om du får malene løse, men uansett koster jo ikke de settene en formue. Spør også om de har noe B-vare liggende, f.eks. en pose som opprinnelig inneholdt alt men en av neglelakkene er stjålet f.eks. Husker vi hadde en kurv med B-vare kosmetikk stående bak kassen
Gjest Lea Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Løse maler altså? Ikke som del av et sett? Da får jeg sjekke KappAhl' date=' da. Takk for tips! (Så merkelig at en klesbutikk har, men ikke de største parfymeriene...)[/quote'] Jeg har sett dem hos Parfymelle også tror jeg. Men bare en gang. Kappahls parfymeriavdeling har jeg sett dem i flere ganger. Men jeg er enig i at det ofte blir penere uten maler. Synes at kanten etter malen blir for skarp.
Gjest Virvel Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Jada jada, jeg får det helt fint til uten maler også, men det går som sagt mye fortere uten. :-) Synes ikke det gjør noe om kanten er skarp.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg tror ArtDeco selger løse maler, sjekk i parfymeriet! (jeg har sett hos Cubus i Sundt-bygget i Bergen).
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Har hatt samme problemet selv, men oppdaget til min store begeistring at det finnes løse "maler"! Tror det var Depend eller Art Deco. Jeg kjøpte mine i et Parfymelle-parfymeri, men det varierer sikkert hva de tar inn fra butikk til butikk. De ekspeditrisene du har vært borti er ikke mye opplyste...
Gjest Virvel Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 Parfymelle var et av de parfymeriene jeg var innom, men til deres forsvar kan jeg si at hun jeg snakket med ikke var en av de som vanligvis jobber der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå