AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Kommer man langt med å være hyggelig når man skal sjarmere ei dame? Anonymkode: 96b25...816
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Bare om du er oppriktig. Du får sikkert oppmerksomhet lettere ved å være hyggelig. Men er du egentlig en drittsekk så vil de oppdage det etter hvert. Og det er ikke lurt å behandle damer dårlig. Det vil du merke. Anonymkode: 01901...753 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Selvsagt, men dersom man er for hyggelig kan man fort ende i vennesonen. Anonymkode: 65998...113 2
Gjest Mythic Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Kommer man langt med å være hyggelig når man skal sjarmere ei dame? Anonymkode: 96b25...816Har du aldri prøvd å være hyggelig mot damer før? Eller andre mennesker generelt? Merkelig spørsmål. Man kommer selvfølgelig lengst med å være et genuint hyggelig menneske. Liker du de som ikke er hyggelige mot deg?
WubWub Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Av personlig erfaring får man mest mus om man er drittsekk. Er jeg hyggelig så har jeg opplevd å bli friendzonet hvor jeg blir brukt som en samtale partner om gutter de er interessert i, kjærlighetssorg, psykiske lidelser og alt annet som man bruker venninder og psykiatere til. 1
Gjest morhjertegod Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Jeg ville ikke gått på ny date, om han ikke var hyggelig på første :o)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Jo, man kommer langt med å være hyggelig og raus, men man står og i fare for å bli utnyttet. Anonymkode: bc8f7...943
Gjest Mythic Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jo, man kommer langt med å være hyggelig og raus, men man står og i fare for å bli utnyttet.Anonymkode: bc8f7...943Det er forskjell på å være hyggelig og raus, og å være en push over - i mangel av et godt norsk ord.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Skal jeg være ærlig så syns jeg alltid det er så merkelig det snakket om friendzone.Jeg har mange guttevenner, og hadde det vært aktuelt med mer enn det er det jo fordi jeg liker de på en annen måte.Havner ikke i noen som helst sone av å være snill, du er venn, hvis h*n ser på deg som en venn og kjærestemateriale hvis h*n ser på deg som kjærestemateriale. Og ikke faen om de fleste jenter liker drittsekker, vi liker selvtillit og humor, også kommer alt det andre som er individuelt. Anonymkode: 47fef...348 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vet om mange hyggelige menn som sliter med å få seg dame.Jeg vet ikke om en eneste drittsekk som noengang har hatt samme problemet. Anonymkode: 395d1...057 5
daemonia Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Om målet er å finne ei å ha et forhold til kommer du lengst med å være deg selv uansett hva det måtte innebære. 4
absinthia Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Du kommer langt med å være hyggelig med alle rundt deg. De faller kanskje ikke som fluer med en gang, bare fordi du har vært hyggelig første gang de traff det, men når man oppdager at fyren alltid oppfører seg bra og er hyggelig med andre, funker det i lengden. Kjenner flere menn som jeg ville kalt for noe mindre pene, som har flere interesserte damer, fordi de rett og slett både er og fremstår som kjernekarer. 3
WubWub Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Skal jeg være ærlig så syns jeg alltid det er så merkelig det snakket om friendzone.Jeg har mange guttevenner, og hadde det vært aktuelt med mer enn det er det jo fordi jeg liker de på en annen måte.Havner ikke i noen som helst sone av å være snill, du er venn, hvis h*n ser på deg som en venn og kjærestemateriale hvis h*n ser på deg som kjærestemateriale. Og ikke faen om de fleste jenter liker drittsekker, vi liker selvtillit og humor, også kommer alt det andre som er individuelt.Anonymkode: 47fef...348Når en gutt blir kjent med deg fordi han er romantisk interessert i deg, mens du bare ønsker et vennskap så kalles det friendzone. Det er ikke noe merkelig ved det, og det kan selvfølgelig gå motsatt vei. Jenta ønsker forhold mens han ikke gjør det.Ellers så er det som sagt min personlige erfaring at de jeg har behandlet som møkk har spredd bena villig og ivrig mens de jeg var hyggelig med heller endte opp i vennskap hvor jeg fylte en slags rolle som støttekontakt. Jeg har også opp gjennom tidene kjent mange damer og jeg har sett et mønster her, for de fleste sier også "åhhh hvorfor dras jeg alltid mot feil type gutter? hvorfor kan jeg ikke like de snille og rolige?" hver gang de har brent seg, så reflekterer de over dette i ettertid men om en måned eller to er det glemt så finner de seg en ny drittsekk som utnytter de. The circle of life for many women.Det her skjer så ofte at jeg har helt kommet ut av tellingen. Så er det hyggelige meg som sitter å støtter de etter de har enten blitt loppet for penger eller jult opp til tross for at jeg advarte de veldig tidlig mot disse guttene. 2
Nowayback Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Nei, man kommer ikke langt ved å være hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Nei, man kommer ikke langt ved å være hyggelig.Kommer man lenger med å være lite hyggelig? Anonymkode: 81b92...0b0
OnFire Skrevet 17. desember 2015 #18 Skrevet 17. desember 2015 Kommer man langt med å være hyggelig når man skal sjarmere ei dame? Anonymkode: 96b25...816Du må være akkurat passe hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #19 Skrevet 17. desember 2015 Om målet er å finne ei å ha et forhold til kommer du lengst med å være deg selv uansett hva det måtte innebære.For noe tull. Typisk banalt kvinneråd. Anonymkode: 395d1...057
Gjest Minesveiper Skrevet 17. desember 2015 #20 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Vil ikke si at man kommer så langt med å bare være hyggelig. Man burde vise interesse, jo fortere jo bedre. Endret 17. desember 2015 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå