Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig brusete og krøllete hår som aldri kan gres (kun etter dusjing). Putter Moroccan oil i vått hår og noe leave-in beskyttelse, men får aldri samla det 100%. Og igjennom dagen blir det verre og verre. Noen som har tips til noe fuktighetsspray eller serum e.l. man kan bruke, enten vått eller tørt hår? Skulle gjerne hatt tips om et bra middel kan kan bruke i vått hår, men også noe man kan bruke igjennom dagen for å få bruset ned igjen. Ønsker ikke å fremheve krøllene mere så vil ikke bruke krøllekrem. Har uansett prøvd flere, og det fungerer ikke optimalt. Vil nok heller ha noe som tynger håret slik at krøllene blir mindre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosolje!

Funker i både vått og tørt hår, og du trenger ikke å vaske fingrene etterpå for det fungerer som fuktighetskrem på huden :)

Genialt produkt som de flest butikkene fører.

Anonymkode: a45f8...077

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Selv bruker jeg frizz dismiss fra redken (shampo, balsam og servietter). Serviettene er sånn at alle småhårene legger seg inntill når du stryker den over håret. Jeg betalte nesten 1000 for alle tre, men har hatt det i 6 mnd og det er fortsatt mye igjen. Funker bra for meg i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...