nicetry Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har store planer om å invistere i en veske. Jeg har valgt meg ut tre vesker, men klarer ikke bestemme meg for en.DKNY tribecaAdax by Caroline Berg Eriksen "Caroline"Ralph Lauren NewsburyNoen her inne som har erfaring med disse veskene? Vet dere om man får en 13" pc i noen av veskene?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Styr unna Adax-vesken i hvertfall. Den har jeg og den farger av innvendig på alt man har oppi. Anonymkode: 9dc20...96b 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Invistere i en veske? Veskene du nevner er ikke eksklusive, så du kommer til å gå i null. Anonymkode: f14a5...f11 2
nicetry Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2015 For meg blir det å investere. Ikke alle som har 10 000 å bruke på ei veske. Det er de veskene det står mellom for meg.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 For meg blir det å investere. Ikke alle som har 10 000 å bruke på ei veske. Det er de veskene det står mellom for meg.Det AB over sikter til regner jeg med er at du skriver du skal investere og at du ikke kan se på kjøp av en av disse veskene som en investering. Fra Wikipedia: "Investering er en utgift om forventes å lede til framtidig avkastning." Anonymkode: 66e81...3f7
Gjest SykkelJenny Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Det AB over sikter til regner jeg med er at du skriver du skal investere og at du ikke kan se på kjøp av en av disse veskene som en investering. Fra Wikipedia: "Investering er en utgift om forventes å lede til framtidig avkastning."Anonymkode: 66e81...3f7Nå er det ikke så uvanlig å bruke ordet i forbindelse med større kjøp. Jeg kan lett finne på å si: "Jeg tror sannelig jeg skal investere i en ny symaskin". Det betyr ikke at jeg forventer avkastning - men at jeg vurderer å bruke endel penger på en ny maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå