AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vet jeg leter etter nåla i høystaka nå, for jeg er virkelig ikke god på å beskrive parfymer. Jeg leter etter en parfyme som jeg ville beskrevet som varm. Det er plutselig en del damer og jenter som bruker den nå, så vil anta at den er ganske ny. Når noen går forbi meg med den parfymen blir jeg helt satt ut - Såå god er den!!! Men har aldri turt å spørre hvilken parfyme de bruker. Det er vel litt frekt..? Kan det være Dior jadore? Den nye? Anonymkode: fdefe...8e7
Cleopatra. Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Ville nok spurt den neste som gikk forbi deg med den parfymen Jeg klarer i alle fall ikke å skjønne hvilken det er basert på det du skriver 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Hahaha tenkte meg det xD Kan man spørre om slikt da?Ts Anonymkode: fdefe...8e7
Mooria Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Du kan jo bare stikke innom nærmeste parfymeri og lukte deg gjennom hele utvalget, hvis det er en populær duft så selger de den nok i de aller fleste parfymerier. 2
Red-Ruby Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Spør de i butikken om de har noen nye parfymer som selges mye! Det er nok ikke farlig å spørre noen som går forbi, hvis du ser at de har god tid..hadde ikke akkurat løpt etter en person for å spørre.. hehe 2
Gjest O.G. Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 At noen liker reformuleringen av J'adore kan jeg ikke tenke meg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 En parfyme som i hvert fall jeg synes er utrolig varm (og egentlig kald på samme tid), er Alien av Thierry Mügler. Det skal sies at den ikke er ny av dags dato, og jeg har inntrykk av at kvinner enten elsker eller hater den. Mange menn digger den :D Anonymkode: 4a042...cbe
SRC Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Kanskje det er The One? Ikke så veldig ny, men den er veldig populær, en bestselger mener jeg på, og jeg kjenner mange som bruker den. 1
Honey Dew Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Hahaha tenkte meg det xD Kan man spørre om slikt da?TsAnonymkode: fdefe...8e7Visst kan du det. Jeg har spurt selv og det har ikke vært noe problem
Cathj Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 Det første som slår meg er Flowerbomb av Viktor & Rolf. Varm og søt, og veldig populær. Veldig mange flyr rundt og lukter den om dagen.
Gjest O.G. Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Det første som slår meg er Flowerbomb av Viktor & Rolf. Varm og søt, og veldig populær. Veldig mange flyr rundt og lukter den om dagen.Jeg hater Flowerbomb, men elsker Flowerbomb Extreme, men endte opp med å gi bort den også.
Leo Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Men det er jo bare å spørre noen! Tror ikke det er så veldig mange som blir fornærmet hvis noen sier "Unnskyld, men parfymen din lukter fantastisk! Kan jeg få spørre hva den heter?" 1
Roseh Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Kan du beskrive noe mer? Er den fruktig, søt, bitter, blomstrete, lukter mer som en krem enn parfyme?, lukter den hav eller fest? Er den litt dyp og tung, eller lett og frisk? Lukter den ung dame, voksen, eller eldre dame? Sommerlukt?Jeg merket en lukt alle begynte å lukte for tiden, og fant ved tilfeldighet ut at en dusjsåpe luktet helt lik. Skulle ikke tro det var en så sterk såpe, men palmolive sin dusjsåpe Feel Good i gul luktet likt :s Bare prøv den neste gang du er på kiwi.Den luktet voksent (25+) varm og dyp, litt småsøtt uten at jeg kan sette fingeren på det. Ikke akkurat bitter, frisk, natur/hav. Men heller en søt blomstereng, uten at den lukter nøyaktig blomst og frukt. Litt sommerlig lukt.Jeg bare nevner denne for alle har begynt å lukte slik. Er sikkert en parfyme som lukter likt også. Endret 19. desember 2015 av Roseh
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Jeg vet jeg leter etter nåla i høystaka nå, for jeg er virkelig ikke god på å beskrive parfymer. Jeg leter etter en parfyme som jeg ville beskrevet som varm. Det er plutselig en del damer og jenter som bruker den nå, så vil anta at den er ganske ny. Når noen går forbi meg med den parfymen blir jeg helt satt ut - Såå god er den!!! Men har aldri turt å spørre hvilken parfyme de bruker. Det er vel litt frekt..? Kan det være Dior jadore? Den nye?Anonymkode: fdefe...8e7Ta deg en tur på Kicks og lukt på Lancome sin "La Nuit Tresor". Den er ny av året og har (ihvertfall internasjonalt) blitt veldig populær.
Gjest O.G. Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 Jeg synes TS burde være litt rå og bestille denne.
Sandie Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 Kan det være Estee Lauder sin La Vie Est Belle,eller My fra Burberry??? De lukter ihvertfall varmt på meg..De varmeste parfymene jeg ellers vet om er Cashmere Mist fra Donna Karan,At Night fra Naomi Campbell og Armani Mania fra G.Armani...Du kan jo bare gå innom et parfymeri å spørre,eller spørre noen som bruker den
candykiss Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Litt vanskelig og og vite hvilken parfyme du mener, men jeg er tilhenger av escada magnetism. Jeg bruker den om høsten/vinteren, da jeg synes den er tyngre/varmere I duft enn den jeg ellers bruker på våren/sommeren. Mange forbinder escada med sommer dufter, men jeg føler magnetism er tyngre/varmere enn de andre escada parfymene. Lykke til I jakten😊
Gjest baremeg89 Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 black opium fra ysl? Den er varm, søt og litt krydrete på meg.. Føler den er "den søte søsteren" til pure poison fra dior. (Som jeg elsker, blir akuratt passe krydrete ) varme lukter blir mye søtere på meg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 det nye? Anonymkode: df46e...67a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #20 Skrevet 20. desember 2015 Takk for alle tips! Skal prøve noen av dem neste gang jeg er på parfymeri. Hadde ikke noe hell sist, men nå er jeg jo ikke så god på å beskrive heller. Dessuten synes jeg alle parfymer lukter sterkt når du sprayer på sånn papirbit. Det eneste jeg kan si er at den minner meg LITT om Angel-parfymen, men den er mye søtere. Anonymkode: fdefe...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå