Strawberrygirl Skrevet 16. desember 2015 #1 Del Skrevet 16. desember 2015 Samboeren min har kasta seg på trenden med skjegg og bart. I starten syns jeg det var sexy og deilig. Men nå er det blitt veldig langt og barten er alt for lang. Den går over overleppa. Så når han spiser og drikker søker han voldsomt I skjegget og barten. Det er forferdelig usexy! *ugh* Jeg har hintet til han flere ganger om at han kanskje kan frisere det litt. Han sier han liker at det er slik. For alle del, han må jo få gå som han vil. Men kjenner dette går utover vårt liv som kjærester. Vi kysser aldri lenger, for jeg syns det er ekkelt å kysse stivt bartehår fullt av matrester og andre bakterier. Se har vi hekler aldri lenger, jeg klarer ikke ha sex med han når jeg ikke kan kysse han 😕 Har forsøkt å si dette til han også, men virker ikke som han tar hintet. Noen som har en idé om hvordan jeg kan gå frem for at han skal forstå dette? Hva Gjør dere andre som har skjeggete menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 16. desember 2015 #2 Del Skrevet 16. desember 2015 Her foreslår jeg at du sier det som det er. At du selvfølgelig ønsker å la han være som han vil, men at akkurat dette ikke funker for deg. Men bare be han om å frisere det, å be han om å ta alt eller ikke ha sex blir et for drøyt ultimatum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2015 Han må gjerne ha skjegg og bart, for det kler han veldig og jeg syns det er sexy! Bare ikke akkurat slik han har det nå, når det er super langt og det ikke går an å kysse han en gang 😕 Ja, får vel "manne" meg opp og foreslå det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 16. desember 2015 #4 Del Skrevet 16. desember 2015 Det er JÆVLIG usexy med skjegg som lukter oppvasksvann. Been there done that! Jeg skjønner deg godt jeg! *knis* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 17. desember 2015 #5 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg som klikket meg inn i tråden bare for å skrive "Finnes ingenting diggere enn menn med skjegg!", frem til jeg leste HI; skjegg med matrester? Æsj Ville nok bare sagt det som det er. Hallo, skjegg er sexy. Mer skjegg enn litt skjegg er sexy, men det mister liksom litt av sjarmen når gårsdagens middag har lagt seg til rette der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjæresten min skal også absolutt ha masse hår i ansiktet. Jeg syns ikke han passer med det, han ser ut som en som bare ikke gidder å stelle det. Jeg har sagt det til han, at jeg helst vil at han skal få det mye kortere. Han passer med litt skjegg, men ikke sånn kjempemye sånn som han har nå. Men han nekter..... Jeg syns også det er litt ekkelt med matrester og sånn i skjegget. Anonymkode: f0307...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjæresten min skal også absolutt ha masse hår i ansiktet. Jeg syns ikke han passer med det, han ser ut som en som bare ikke gidder å stelle det. Jeg har sagt det til han, at jeg helst vil at han skal få det mye kortere. Han passer med litt skjegg, men ikke sånn kjempemye sånn som han har nå. Men han nekter..... Jeg syns også det er litt ekkelt med matrester og sånn i skjegget. Anonymkode: f0307...e68godt vi er flere som syns det er ekkelt 😛 hva Gjør du da? Klarer du å kysse han osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 17. desember 2015 Det er JÆVLIG usexy med skjegg som lukter oppvasksvann. Been there done that! Jeg skjønner deg godt jeg! *knis*takk!! Håpløst med dette skjegget 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg som klikket meg inn i tråden bare for å skrive "Finnes ingenting diggere enn menn med skjegg!", frem til jeg leste HI; skjegg med matrester? Æsj Ville nok bare sagt det som det er. Hallo, skjegg er sexy. Mer skjegg enn litt skjegg er sexy, men det mister liksom litt av sjarmen når gårsdagens middag har lagt seg til rette der.altså, han tørker jo bort matrestene, men bare med papir. Så det blir jo alltids liggende der på en måte. Og når han spiser så søker han jo noe voldsomt. Går ikke an å ha noen romantisk middag med slikt gris 😛 så syns jeg det faktisk er ganske flaut når vi spiser med andre og han søker sånn 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 17. desember 2015 Søker= søler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 17. desember 2015 #11 Del Skrevet 17. desember 2015 Til mannfolk er det kun klar tale som funker. Behold skjegget=null sex, friser skjegget= sex! Null sex=jeg finner en ny, ganske kjapt.Går jo også an at han går på badet og vasker skjegget med såpe og vann etter måltid. Slik at det ikke er så proppfullt av griseri. Men, tror du må si det og i klartekst, hver gang, for har aldri hørt om menn som tenker på slikt av seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. desember 2015 #12 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvis han går rundt med gamle matrester i skjegget, ville jeg nok tatt en prat om akkurat det. Men forøvrig er det faktisk hans hårvekst og hans valg. Hva om det var omvendt - en mann som stilte ultimatum overfor kjæresten for å henne til å endre frisyre/barbere seg på utvalgte steder/endre andre ting vdr utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 17. desember 2015 #13 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvis han går rundt med gamle matrester i skjegget, ville jeg nok tatt en prat om akkurat det. Men forøvrig er det faktisk hans hårvekst og hans valg. Hva om det var omvendt - en mann som stilte ultimatum overfor kjæresten for å henne til å endre frisyre/barbere seg på utvalgte steder/endre andre ting vdr utseende?Helt enig i at det er hans valg.Konsekvensen av valget er at skjegget er så avtennende (og stinkende) at det blir null sex. Det er TS sitt valg å ikke ha sex med en hun ikke greier å kysse.Siden en del dessverre ikke tar logiske sammenhenger helt av seg selv så er det et forsøk verdt å stave det for mannen. Om han fortsetter med samme mangel på skjeggpleie som før så vet han (og TS) da at han har tatt et valg i forhold til sex. Som han er i sin fulle rett til å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 17. desember 2015 #14 Del Skrevet 17. desember 2015 Kanskje det er han som gir et kraftig hint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 17. desember 2015 #15 Del Skrevet 17. desember 2015 Samboeren min hadde det også sånn. Jeg ba han om å frisere det men til ingen nytte. Ekkelt å kysse noen som er sånn, helt enig. Når han endelig friserte det selv tror jeg han innså hvor ekkelt det hadde vært. Jeg sa da til han alt jeg mente om at det så slask ut og var avtennende å kysse. Ville ikke presse han til å gjøre det, men det ble litt mas fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 17. desember 2015 #16 Del Skrevet 17. desember 2015 Samboeren min har kasta seg på trenden med skjegg og bart. I starten syns jeg det var sexy og deilig. Men nå er det blitt veldig langt og barten er alt for lang. Den går over overleppa. Så når han spiser og drikker søker han voldsomt I skjegget og barten. Det er forferdelig usexy! *ugh* Jeg har hintet til han flere ganger om at han kanskje kan frisere det litt. Han sier han liker at det er slik. For alle del, han må jo få gå som han vil. Men kjenner dette går utover vårt liv som kjærester. Vi kysser aldri lenger, for jeg syns det er ekkelt å kysse stivt bartehår fullt av matrester og andre bakterier. Se har vi hekler aldri lenger, jeg klarer ikke ha sex med han når jeg ikke kan kysse han 😕 Har forsøkt å si dette til han også, men virker ikke som han tar hintet. Noen som har en idé om hvordan jeg kan gå frem for at han skal forstå dette? Hva Gjør dere andre som har skjeggete menn?synes det er sexy men om han søler mat på det da... æsj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #17 Del Skrevet 17. desember 2015 godt vi er flere som syns det er ekkelt 😛 hva Gjør du da? Klarer du å kysse han osv?Jada, jeg klarer å ikke tenke på det så mye. Men er mest at jeg ikke syns det er så pent. Han ser ut som en huleboer Jeg syns noen menn passer med så langt skjegg. Sånn som Kristoffer Hivju (skuespiller hvis du ikke vet hvem det er), passer ganske godt med det syns jeg. Men han er liksom sånn barsk, ser ut som en ordentlig viking! Mens kjæresten min er tynn, og ikke så veldig høy. Og går bare rundt i joggebukse og hettegenser. Hadde han hatt en mer gjennomført stil og stelt skjegget sitt litt så hadde jeg likt det mye bedre. Anonymkode: f0307...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #18 Del Skrevet 17. desember 2015 men virker ikke som han tar hintet.Mange trenger å høre ting i klartekst. Forstår ikke hvorfor dette er noe å hinte om.... Anonymkode: 63912...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå