AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Hans "foreldre" får en flaske vin, de ekte foreldrene får parfyme.Mine foreldre får konsertbilletter. Anonymkode: 7211b...313
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Mannens mamma får noe brødbakegreier og hjemmestrikket sokker. Mannens pappa får vin eller øl. Anonymkode: 29c51...dd3
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Det har interessert meg såpass lite at jeg ikke vet. Ikke jeg som kjøpte det. De skal bare se på det i 8,5 sekund før de legger det vekk - for godt - uansett så ikke så farlig liksom for min del. Men! Skulle jeg handlet, hadde det blitt to marsipangriser. Siden jeg føler meg ekstra gavmild i år kan det til og med hende jeg hadde valgt de med sjokolade utenpå!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 De får en meget bra kaffekanne og vi vurderer om vi skal putte et ultralydbilde ved i gaven, 12 uker på vei i dag ! Vi feirer ikke jul med dem i år, så er usikker på om det vil bli en glede eller en dum ting å gjøre, om vi heller skal vente til vi treffer dem igjen.... Hva tenker dere? Anonymkode: 56957...42b
Arabella Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Hans "foreldre" får en flaske vin, de ekte foreldrene får parfyme.Mine foreldre får konsertbilletter.Anonymkode: 7211b...313Ikke at jeg har noe med det, men ble bare nysgjerrig. Hva mener du med "foreldre" og ekte foreldre?
Tibbie Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har ordnet med en "kosekurv" til foreldrene hans fra oss. En stor kurv med masse greier i (de er av typen som "har alt").Det er blant annet to flasker vin, julekaffe, julesyltetøy, konfekt, forskjellige fine esker med godteri, sjokoladeplater, en boxer til han og ei kosebukse til henne... Husker ikke alt som er i De får en meget bra kaffekanne og vi vurderer om vi skal putte et ultralydbilde ved i gaven, 12 uker på vei i dag ! Vi feirer ikke jul med dem i år, så er usikker på om det vil bli en glede eller en dum ting å gjøre, om vi heller skal vente til vi treffer dem igjen.... Hva tenker dere? Anonymkode: 56957...42bÅååh, vil dere ikke være tilstede når de ser det? Jeg ville sett reaksjonen! Kan dere ikke spørre om dere kan komme innom i romjula, så får de julegaven da? Bare si at den ikke er klar helt ennå Det har interessert meg såpass lite at jeg ikke vet. Ikke jeg som kjøpte det. De skal bare se på det i 8,5 sekund før de legger det vekk - for godt - uansett så ikke så farlig liksom for min del. Men! Skulle jeg handlet, hadde det blitt to marsipangriser. Siden jeg føler meg ekstra gavmild i år kan det til og med hende jeg hadde valgt de med sjokolade utenpå!Da må det være en elendig julegave de får av dere Det er tanken som teller?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Åååh, vil dere ikke være tilstede når de ser det? Jeg ville sett reaksjonen! Kan dere ikke spørre om dere kan komme innom i romjula, så får de julegaven da? Bare si at den ikke er klar helt ennå Kanskje vi skal gjøre det. Ønsker jo gjerne å kunne snakke litt og glede oss sammen med dem. Håper det bli romjulsmiddag der med hans familie. Satser på å klare og holde oss til vi ser de ^^, Anonymkode: 56957...42b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Er samboren som fikser til sine foreldre da, men moren har fått nye skistaver, en skibukse og noe fancy sjokolade. Faren har fått diverse til båten han sa han manglet, en liten sånn brannslukker, en refleksvest og noe annet jeg må innrømme jeg ikke vet hva er Anonymkode: 2f1d4...6c9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Svigermor får en fin blomsteroppsats levert på døra. Svigerfar får nok et gavekort på senteret her tipper jeg. Anonymkode: 50791...df8
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har ordnet med en "kosekurv" til foreldrene hans fra oss. En stor kurv med masse greier i (de er av typen som "har alt").Det er blant annet to flasker vin, julekaffe, julesyltetøy, konfekt, forskjellige fine esker med godteri, sjokoladeplater, en boxer til han og ei kosebukse til henne... Husker ikke alt som er i Åååh, vil dere ikke være tilstede når de ser det? Jeg ville sett reaksjonen! Kan dere ikke spørre om dere kan komme innom i romjula, så får de julegaven da? Bare si at den ikke er klar helt ennå Da må det være en elendig julegave de får av dere Det er tanken som teller?tanken i dette tilfellet er vel igrunn god og da er vel gaven god. Det er noen bøker elns.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Svigermor og mannen får varmetepper til senga. Svigerfar og samboer får vaffeljern til bålpanne, pølsespyd og en tallerken til et servise de ønsket seg. Anonymkode: d30e9...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå