AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er en av de personene som elsker snø, spesielt rundt jul. Alltid like spent hvert år om det blir den rette stemninga til jula. I år ser dette dårlig ut, da det er meldt 5-10 grader hvor jeg bor. Synes det er kjipt, og kjenner jeg sliter litt mer julstemninga når gresset er grønt. Nå er det ikke sånn at jula bli ødelagt altså, og jeg skjønner at været er noe vi ikke kan styre overMen hva gjør du for å komme i skikkelig julestemning? Føler jeg er litt rar som er så glad i snø og som lar meg påvirke, jula handler jo mer om familietid og kos! Anonymkode: 3d29f...507
stan Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Bak eller lag noe mat som er skikkelig julete og som lukter godt. Hvis jeg i tillegg har enten en julegløgg med noe oppi eller en god jule øl er det ikke vanskelig å få jule stemning.Pynting av juletre hjelper og.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Bor i stavanger, snø er mangelvare nesten hver jul. Men julestemninga kommer uansett 😄 Anonymkode: dd93b...393 1
chouette Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Må innrømme at den ekte julestemningen lar vente på seg når det ikke snør. Den kommer, det vet jeg, men gjerne ikke før lille julaften. Snør det jevnt og trutt i hele desember er stemningen bænkers fra den første 1
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har 100 frysere jeg lager egen snø i, som jeg spar ut på plenen 30 min før julemiddagen er klar.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Heldig du da Du får komme med den til meg da TS. Anonymkode: 3d29f...507
Feyfeyhey Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Her har vi snø opp til hofta, bokstavelig talt. Kan godt komme å hente litt og spre rundt huset om du vil.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Her har vi snø opp til hofta, bokstavelig talt. Kan godt komme å hente litt og spre rundt huset om du vil.Heldiggris! Du må bo langt nord eller høyt oppi fjellet😀Ts Anonymkode: 3d29f...507
Wenda Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Jeg lukker øynene mellom kl 09 og 15 takk og lov for mørketidenDen neste uken her er det meldt +/- 10 varmegrader, sterk vind, tåke og regn så mørketiden hjelper veldig hvor man kan fokusere på innekosen, lys i vinduene og julestemning på den måten. Ellers småpusler jeg med baking, matlaging, tenner kongerøkelse, hekler, løser kryssord, ser på julefilmer, lager kakao med krem. Blir veldig lite uteaktiviteter i år. Jeg som pleier å lage islykter og slikt...blir lite av det i år 1
Inyourdreams Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 Er selvfølgelig stusselig om det ikke snør på julaften (selv om jeg hater snøen ellers), men når lukten av ribbe og røkelse er i rommet, da er julestemningen på plass i mitt tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Fikk faktisk et snev av julestemning idag lell om det er null snø i Trondheim. Muligens julemarkedet på torget som bidro litt Julestemningen kommer sikkert snikende. Den kommer alltid på julekvelden uansett om snøen ikke kommer. I mellomtiden skal jeg bake og lage pepperkakehus, så da blir det nok Kan jo alltids håpe på bedre vær! TS. Anonymkode: 3d29f...507
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Jeg også elsker snøen, men har gitt opp håpet om julesnø for flere år siden. Bor på Vestlandet og her er det ikke mange snødagene vi får i året. Skaper julestemningen inne jeg, med julepynt, julelys, røde pledd og duker, levende lys og juletre. Anonymkode: 51e55...ebf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Ta turen inn til nærmeste Nillebutikk. Der har de liksom-snø som man kan spraye på vinduer, trær, etc. Personlig er jeg veldig glad for at vi ikke har snø, men det er litt rart for naturen sin del (helhetlig sett på jorda) at klimaet surrer så fælt nå for tida. Gåsunger i desember (det har jeg sett her i nærheten!) og null snø rimer ikke helt med vinter på kalenderen. Anonymkode: 01bb3...386
Gjest Sisti Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er nordlending bosatt på Vestlandet, og savner så klart snøen. Men jeg lar bare være å kikke ut vinduet, og later som alt er som det skal. og trøster meg med at det er veldig få steder i verden som har snø i jula, og jul feirer de likevel!
Millimani Skrevet 21. desember 2015 #15 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er vestlending bosatt på østlandet, i dag er det 8 varmegrader, og ingen ting tyder på at det blir snø på julaften. Det gjør meg ingen ting, og som Sisti sier jeg at det blir jo jul likevel, selv om det er veldig få steder som har snø i jula
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #16 Skrevet 21. desember 2015 Det finnes ikke noe som ødelegger julen mer enn snø! I år ser det ut til å blir nesten 10 grader og regn, og det finnes lite som kunne passet meg bedre. Ja, min jobb er å holde veiene fri for snø og is. Snø er for meg det samme som null tid med familien da en runde med snørydding raskt tar 15 timer + 4,5 time salting etterpå. Anonymkode: 8e8a1...dee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå