AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hei.Jeg sliter med å finne ut hvem jeg er. Er jeg den litt høylytte eller er jeg den rolige person? Jeg sliter med å finne ut hvem jeg er. Jeg tror dette gjør meg til en usikker person, fordi jeg er usikker på meg selv.Jeg vil beskrive meg selv som en veldig god lytter, er ikke den som snakker mest, men er god å stille oppfølgingsspørsmål og trekke inn litt egne meninger. Men jeg er ikke den som "legger ut" i det vide og brede. Jeg føler samfunnet forventer at jeg skal være ekstrovert. Kan dere hjelpe meg litt å få orden på tankene ? Jeg føler kanskje jeg er introvert men ønsker å være ekstrovert... Der er en kræsj en eller annen plass.. :/ Anonymkode: de4d7...8cf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Hei.Jeg sliter med å finne ut hvem jeg er. Er jeg den litt høylytte eller er jeg den rolige person? Jeg sliter med å finne ut hvem jeg er. Jeg tror dette gjør meg til en usikker person, fordi jeg er usikker på meg selv.Jeg vil beskrive meg selv som en veldig god lytter, er ikke den som snakker mest, men er god å stille oppfølgingsspørsmål og trekke inn litt egne meninger. Men jeg er ikke den som "legger ut" i det vide og brede. Jeg føler samfunnet forventer at jeg skal være ekstrovert. Kan dere hjelpe meg litt å få orden på tankene ? Jeg føler kanskje jeg er introvert men ønsker å være ekstrovert... Der er en kræsj en eller annen plass.. :/ Anonymkode: de4d7...8cfDu (og ekstremt mange med deg) har fullstendig misforstått disse begrepene. Det er ikke svart/hvitt og man er ikke enten ekstrovert eller introvert. De aller fleste har litt av begge deler. Anonymkode: 408b3...4a1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Du (og ekstremt mange med deg) har fullstendig misforstått disse begrepene. Det er ikke svart/hvitt og man er ikke enten ekstrovert eller introvert. De aller fleste har litt av begge deler.Anonymkode: 408b3...4a1Jeg føler en total kræsj mellom den jeg er inni meg og den jeg viser/-ofte viser ovenfor andre.. Anonymkode: de4d7...8cf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg føler en total kræsj mellom den jeg er inni meg og den jeg viser/-ofte viser ovenfor andre.. Anonymkode: de4d7...8cfDet betyr ikke at du er 100 % introvert. Anonymkode: 408b3...4a1
Gjest cheshirecat Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hvorfor i h***** skal du absolutt sette degselv i en bås?? Må alt og alle alltid defineres..?? Du er DU, drit i hvilken eske du evnt. Skal puttes i..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Hvorfor i h***** skal du absolutt sette degselv i en bås?? Må alt og alle alltid defineres..?? Du er DU, drit i hvilken eske du evnt. Skal puttes i.. Jeg vil bli tryggere på meg selv og da nytter det ikke å tenke noe - og gjøre noe helt annet. Jeg vil forstå meg selv.. Anonymkode: de4d7...8cf
Ananas. Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vil bli tryggere på meg selv og da nytter det ikke å tenke noe - og gjøre noe helt annet. Jeg vil forstå meg selv..Anonymkode: de4d7...8cfNoen ganger er det man må forstå at man er todelt. At man har nyanser i seg som settes i spill i ulike sammenhenger, og at man sjeldent er "sånn" eller "sånn". Man finner ikke en fasit, fordi det kan være avhengig av hvem man er sammen med, hvor man er, hva man gjør, dagsform osv. Så om du har reflektert over dette uten å finne svar, så er nok svaret at du er litt begge deler.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Ja men det er jo mulig å si at man er mer introvert enn ekstrovert. Jeg sliter med å forstå meg selv. Faren min er en rolig person som ikke gjør så mye ut av seg, moren min er og en person som liker seg godt i sitt eget selskap. Det gjør jeg også egentligJeg prøver for hardt med å finne ut hva jeg er. Jeg sliter meg ut på å prøve å passe inn.. La vi si du er introvert men prøver å være ekstrovert fordi mange rundt deg er det, du blir jo sliten !? Anonymkode: de4d7...8cf
Gjest cheshirecat Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vil bli tryggere på meg selv og da nytter det ikke å tenke noe - og gjøre noe helt annet. Jeg vil forstå meg selv..Anonymkode: de4d7...8cfå "forstå segselv" er en livslang prosess. Du vil (forhåpentligvis) endre deg gjennom årene også. Den "du" som du er idag er ikke den samme om 10-15 år. En start er å AKSEPTERE den du er. Ikke nødvendigvis å ha et så stekt behov for å DEFINERE den du er.. Hvor gammel er du? Hvilket kjønn? HVA med degselv er det du ikke "kjenner" eller "forstår"..?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 å "forstå segselv" er en livslang prosess. Du vil (forhåpentligvis) endre deg gjennom årene også. Den "du" som du er idag er ikke den samme om 10-15 år. En start er å AKSEPTERE den du er. Ikke nødvendigvis å ha et så stekt behov for å DEFINERE den du er.. Hvor gammel er du? Hvilket kjønn? HVA med degselv er det du ikke "kjenner" eller "forstår"..? Jeg vil prøve å akseptere meg selv slik jeg er i dag. Jeg er 23 år gammel mann. Jeg føler at jeg i enkelte situasjoner roper litt høyere, er mer på "hugget" , litt for over ivrig, og når jeg er slik - så er det ikke slik jeg er, men jeg gjør meg til for at det skal se litt bedre ut å være ekstrovert. Merk, jeg gjør meg til. Er ikke helt meg selv om du skjønner. Anonymkode: de4d7...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå