AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hei kjære prøvere! På appen min på mobilen står det at jeg hadde eggeløsning den 13 desember. Da jeg tok EL-tester var den positiv den 13, men enda sterkere den 14. I går og i dag har jeg enda litt "eggehviteslim", men natt til i dag, og i hele dag har jeg kjent en "stølhetsfølelse" i livmora og litt murring i korsrygg og eggestokkene. Det er ikke eggeløsningssmerter da de hos meg er veldig gjenkjennelige med sterke mensensmerter. Er det noen andre som har hatt stølhetsfølelse/ømhetsfølelse rett etter eggeløsning i livmoren? Og er det mulig å kjenne tegn til graviditet så tidlig? Aldri opplevd sånn følelse før, og har ikke vært gravid tidligere heller så har ikke peiling! Ønsker dere en goood kveld Anonymkode: c6eab...81d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Dette er nok bare psykisk, eventuelt har du løftet noe eller rørt en muskel litt annerledes enn ellers.Du kan ikke kjenne at du er gravid før egget fester seg, noe som skjer rundt en uke +/- etter eggløsning. Anonymkode: 237ba...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå