Gå til innhold

Hva er det med hunden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får innimellom en sånn rar uvane; hun slikker på buksene våre... Seinest nå nettopp kom hun tilbake fra tur og hoppet opp i sofaen til sønnen min, og slikket på buksa hans.

I går gjorde hun det samme med samboeren min. Er det bare en måte å vise "glede" på, eller er det rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter slikker og koser med bein for å markere sitt område til neste katt som kommer. om det samme gjelder hunder er jeg derimot ikke helt sikker på.

Skrevet

Det med katter har jeg lest et sted, men det er bare innimellom hunden er sånn. Nå var det i går og i dag, men det er ganske lenge siden sist vi observerte det...

Tror du det kan komme i forbindelse med innbildt svangerskap? Er det vanlig å ha innbildt svangerskap flere ganger på rad... eller ofte, mener jeg...

Skrevet

Mulig at det er innbildt svangerskap. Min slikker ekstra mye på alt mulig i den perioden (men ikke spesielt på bukser)...

Skrevet

Er det veldig ofte det er snakk om? For hunden min gjør også det innimellom, men jeg tror ikke han har innbildt svangerskap akkurat.... :Hehe: Har ikke tenkt noe særlig over det, jeg.

Skrevet

Det er temmelig normalt tror jeg, uten at jeg vet hva det kommer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...