AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 I dag var siste dagen min på universitet. Sa god jul to ganger til folk og ble møtt med et litt sånt kleint "Hæh øh ja. Du og." Er jeg tidlig ute? Prøvde å være hyggelig og endte opp med å føle meg dum nesten slm jeg hadde sagt noe upassende. What's up? Anonymkode: d9adb...a42
Gjest Hjertesukk Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Det er greit etter fjerde søndag i advent man sier det når man ikke ser de igjen før etter julaften. "Du må ha en god jul", om du forstår? men vil si at det er normalt å ønske hverandre god jul siste dagen på uni før ferien de har sikkert bare vært så oppslukt i eksamener at de ikke har tenkt seg om Hehe.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 I dag var siste dagen min på universitet. Sa god jul to ganger til folk og ble møtt med et litt sånt kleint "Hæh øh ja. Du og." Er jeg tidlig ute? Prøvde å være hyggelig og endte opp med å føle meg dum nesten slm jeg hadde sagt noe upassende. What's up? Anonymkode: d9adb...a42Du sier "God jul" når du ser noen du har lyst til å ønske en god jul for siste gang før jul. Fra og med 1. desember er bedre enn å hoppe over noen. Og ingen tar skade av en 2-3 "god jul" fra samme person, så ikke tenk deg om to ganger. Om folk ser rart på deg så tenker jeg det er en av to: studenter er ofte keitet i sosiale omganger og flere av dine venner er nok bare ikke vant med å ønske folk en god jul ennå. Eller du fletter det ikke inn i samtalen. Feks ved å høre hvor de skal feire, nevne at du selv drar hjemover nå eller noe annet innledende. Anonymkode: 40b48...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå